1

ظهور مغزهای کوچک زنگ‌زده در آمل!!؟؟+عکس

سینماروزان: چند سالی است که اراذل و اوباش سهمی قابل توجه از برخی آثار سینمایی و شبکه خانگی به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش سینماروزان،  از “مغزهای کوچک زنگ زده” تا “متری شش و نیم”، “شنای پروانه” و اخیرا سریال‌های “قورباغه” و “سیاوش” برش‌هایی از زندگی لمپن‌های خلافکار را شاهد بوده‌ایم.

پرداختن به زندگی این اراذل با انتقاد برخی رسانه‌ها مبنی بر ترویج خشونت مواجه شده ولی گاهی همان رسانه‌های خرده‌گیر به این خشونت تصویری، اخباری را منتشر می‌کنند چندین درجه تندتر از کل آثار فوق‌‌الذکر.

به تازگی خبرگزاری تسنیم خبر داده: تعدادی از اراذل و اوباش یکی از روستاهای گزنک نزدیک شهرستان آمل، پس از تهدید به قتل یک خیّر با هدف توقف کمک به مستمندان، خودروی او را به آتش کشیدند. چند نفر از اوباش، چند شب پیش ضمن تهدید یک خَیّر در یک از روستای شهر گزنک، اقدام به آتش زدن خودروی وی در منزلش کردند.

تسنیم گزارش داده: این فرد خیر که در مناسبتهای مذهبی اقدام به برپایی مراسم، شعائر اسلامی و کمک به مستمندان در این منطقه می‌کرد، با تهدید اوباش و تهدید به قتل برای منع این اقدمات مواجه شده اما با این وجود، همچنان مراسمات مذهبی را برپا کرده بود. در نهایت بامداد جمعه اوباش، تهدید خود را عملی کرده و پس از تماسهای و پیامهای متعدد و تهدید فراوان، اقدام به تخریب و آتش زدن خودروی وی کردند.

تسنیم ادامه داده: اوباش مذکور توسط پلیس شناسایی شدند اما انتظار می‌رود که برخورد قاطع‌تر و جدی‌تری با این افراد توسط پلیس و دستگاه قضائی صورت بگیرد تا اجازه عرض‌اندام نداشته باشند.

هرچند همچنان هستند رسانه‌هایی منفی‌نگر که وقوع این اتفاقات را برگرفته از فیلمها و سریالهای مشابه می‌دانند ولی واقعیت آن است که چنین اراذلی حتی اگر هم خط بگیرند از آثار مشابه خارجی است و نه نوعی از پرداخت ممیزی شده خشونت در آثار وطنی؛ بماند که تندترین محصولات وطنی هم آن قدر مخاطب ندارند که بشود درباره تاثیرگذاری آنها، نظر قطعی داد!

نماهایی از خودروی به آتش کشیده خیر آملی
نماهایی از خودروی به آتش کشیده خیر آملی