1

طعنه گزنده علیرضا عصار به مدیران اهمال‌کار در فاجعه پلاسکو⇐پول ما را دزدیدند و دررفتند!!

سینماروزان: فاجعه پلاسکو نه فقط مردم که اهالی هنر را هم درگیر کرده و در کنار سینماگران خوانندگانی که در شبهای گذشته کنسرت داشته اند کوشیده اند به نوبه خود به انتقاد از وضعیتی بپردازند که عامل این فاجعه شد.

به گزارش سینماروزان علیرضا عصار خواننده ای که بعد از سالها شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت در ابتدای کنسرت پس از به پایان رسیدن قطعه «کاروان» رو به مخاطبان خود گفت: چیزی قریب به شش سال خودم را برای این لحظه آماده می‌کردم که به شما چه بگویم. اورجینال قطعه‌ای که شنیدید برای امیرالمومنین (ع) بود، اما من داشتم فکر می‌کردم که این ترانه را برای هر کسی که پهلوان و قهرمان است می‌توان خواند.

این هنرمند با بیان این‌که سواد سیاسی ندارد و همیشه با زبان موسیقی حرف خودش را زده است، ادامه داد: به‌عنوان یک شهروند می‌گویم طبیعتا ما قهرمانان خود را از میان کسانی که که به میزهای خود چسبیدند، دروغ گفتند، پول ما را دزدیدند و در رفتند، انتخاب نمی‌کنیم. من نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم و از اعماق وجودم می‌گویم قهرمانان ما همین بچه‌ها (شهدای آتش‌نشان) هستند و بچه‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس از کشور خود دفاع کردند. کاری که این‌ها کردند تفاوتی ندارد و عینا همان است. البته آدم خوب هم کم نیست.

عصار اظهار کرد: این ترانه را از طرف خودم، گروه و شما به روح بزرگ این بچه‌های شجاع و خانواده‌های‌شان تقدیم می‌کنم و از شما می‌خواهم که به احترام آن‌ها ۳۰ ثانیه سکوت کنید.