1

طعنه‌های تند و تیز جمشید مشایخی به عزت‌الله انتظامی⇐در دوران سابق جلوی شهبانو تنبک می‌زد و حالا…+فیلم

سینماروزان: جمشید مشایخی برخلاف برخی دیگر از همنسلان خود تا حد امکان سعی کرده اسباب دست سیاسیون و ملعبه بازیهای سیاسی نشود و شاید یک دلیل اینکه او به مانند برخی از همان همنسلان بلحاظ مکنت مالی رشد نداشته همین است.

مشایخی که همواره سیاسی بازی همنسلان را در محافل خصوصی نقد کرده به تازگی در جریان جشن انجمنی موسوم به منتقدان خانه سینما بشدت به گلایه از یکی از آن همنسلان پرداخته و به او طعنه زده که در دوران سابق جلوی شهبانو پهلوی تنبک میزد و حالا خانه اش را خراب میکند!!

بهانه این گلایه البته پرداخت بیش از حد برخی از نویسندگان به آن همنسل بوده و مشایخی گلایه کرده از کمبود آگاهی برخی از این نویسندگان که بدون عقبه برخی را متورم میکنند.

مشایخی در انتقادات خود گلایه کرد از پرداخت بیش از پیش تیزر جشن فوق به یک همنسل و از همین جا بود که مشخص گشت هدف، عزت انتظامی بوده!

انتقادات مشایخی دنباله روی یکی از منتقدان حاضر در جشن را به دنبال داشت که روی سن رفته و کوشید با ذکر خاطره از برخورد بد انتظامی با خویش، با وی تسویه حسای کند اما مدتی بعد این نوید محمدزاده بود که روی سن رفت و با لحنی لمپن مآبانه به حمایت از انتظامی پرداخت و البته بدون نقد مشایخی که آغازگر بحث بود، منتقد مذکور را آماج حملات خود قرار داد و این چنین بود که باز هم کاسه و کوزه شکست بر سر یک منتقد!

منتقدی که البته به جای آن که در رسانه اش، صریح و شفاف و در عین حال پیشروانه به گلایه از آن برخورد بپردازد تازه بعد از انتقادات مشایخی در یک جشن محفلی بود که زبانش به انتقاد باز شد و طبیعی بود که این شور فاقد شعور هم فقط میتوانست محملی شود برای تغییر هدف از مشایخی به منتقدان.

برای دیدن طعنه های جمشید مشایخی به انتظامی اینجا را ببینید.