1

طعنه تهیه‌کننده “شیار۱۴۳” به انجمن دفاع مقدس: برخی افراد به اسم دفاع مقدس، موسسه و انجمن تشکیل می‌دهند تا بودجه دریافت کنند و آن بودجه را صرف کارهای شخصی کنند!

سینماژورنال: محمدحسین قاسمی تهیه کننده “شیار143” از جمله چهره های سینمای ایران است که در اغلب اظهارنظرات خویش صراحت را چاشنی بیان خویش کرده و برای همین نکات جالبی را هم بیان می کند.

به گزارش سینماژورنال قاسمی در تازه ترین گفتگوی خویش که با محوریت وضعیت سینمای دفاع مقدس در کشور انجام شده نیز طعنه های تند و تیزی را به متولی اصلی این سینما در کشور وارد کرده است.

چرا آمار رییس سازمان سینمایی با جبهه گیری مسئولان سینمای دفاع مقدس مواجه شد؟

قاسمی با اشاره به صحبتهایی حجت ا.. ایوبی به “ایکنا” گفته است: رئیس سازمان سینمایی چندی پیش آماری از تولیدات دفاع مقدسی در سینما ارائه کرد و این آمار با جبهه‌گیری مسئولان سینمای دفاع مقدس مواجه شد، چون می‌گفتند که این آمار صحیح نیست و تولیدات بیش از آنچه بوده اعلام شده است! این وضعیت در شرایطی است که مراکز و انجمن‌های آنها بودجه برای تولید فیلم‌های دفاع مقدسی دریافت می‌کنند؛ آیا این کمبود تولیدات در حوزه دفاع مقدس نباید باعث شرمساری آنها شود؟

به اسم دفاع مقدس بودجه می گیرند…

وی ادامه داده است: شرمساری بیشتر آنجاست که برخی افراد به اسم دفاع مقدس موسسه و انجمن تشکیل می‌دهند تا بودجه دریافت کنند و آن بودجه را صرف کارهای شخصی کنند!

باید نظارت را بر این انجمنها جدی تر کرد

قاسمی افزوده است: اگر من مسئولیتی در کشور داشتم نظارت را به روی این موسسات و انجمن‌ها بسیار جدی‌تر می‌کردم تا مراکزی که وجودش بدون فایده است بسته شوند، مگر اینکه شرایط و نحوه کارشان را تغییر دهند.

محمدحسین قاسمی این روزها به همراه شریک تولیدش ابوذر پورمحمدی مشغول تهیه “نفس” سومین فیلم بلند نرگس آبیار هستند. فیلمی که اولین نمایش آن در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر خواهد بود.