1

طعنه‌های یک سریال روی آنتن به کاندیدای شکست‌خورده۸۸ و فائزه هاشمی؟؟

سینماروزان: سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان که بیژن امکانیان نقش اصلی آن را بازی میکند از جمله سریالهای روتین تلویزیون است؛ سریالی که اخیرا یک بازیگر تلویزیون درباره حذف کاراکتر آقازاده خرابکار یک مدیر دولتی از آن سخن گفت.(اینجا را بخوانید)

در روزهای گذشته شایعه‌ای طرح شده درباره اینکه سریال «گسل» برای نقد دولت حسن روحانی تولید شده است و کاراکتر امکانیان در فیلم هم نمادیست از مدیران اعتدال.

روزنامه «هفت صبح» در گزارشی که به بهانه همین شایعات تنظیم شده اشارات مستقیمی را طرح کرده درباره ربط سریال به یک کاندیدای شکست خورده انتخابات88 که مدام «چیز چیز»میگوید که میتواند میرحسین موسوی باشد؟؟ و همچنین دختر یکی از مدیران حکومتی که میتواند فائزه هاشمی باشد!؟؟

متن گزارش «هفت صبح» درباره این اشارات را بخوانید:

آن چه در بيست قسمت از «گسل» ديديم مقدمه اي بود تا شخصيت واقعي معاون وزير (بيژن امكانيان) براي مان عيان شود. او انساني پاكدست است كه وقتي مشكل سد را متوجه مي شود استعفا مي كند. ظن اش اين است كه استعفا پذيرفته نخواهد شد اما رقيب از سوي وزير خيلي زود جاي او را مي گيرد. حالا آقاي معاون در پي افشاگري است و صحنه را ترك نمي كند.

از هفته پيش متوجه شده ايم او مردي ريشه دار است كه از ابتداي انقلاب فعال بوده و در زمان جنگ در قامت جهادگر خدمت مي كرده. از آن سو مردي است هنردوست كه خطاطي مي كند و در چند قسمت اخير تكيه كلامش پررنگ شده:«چيز، چيز».{اشاره به موسوی؟؟؟} گمان محبويت دارد اما كسي او را در جامعه نمي شناسد و … خواهرش(شبنم فرشادجو) اما از مناسبات قدرت استفاده مي كند و وارد بازي مردانه شده{اشاره به فائزه هاشمی؟؟؟} شمايلش ذهن را به سمت دختر مردي متنفذ مي برد كه از قضا هم او و هم ما به ازاي بيروني آقاي معاون، منتسب به حاميان دولت هستند.