1

لذت حضور در «آمازون» با «دوران عاشقی»+عکس

سینماروزان: پس از اکران موفق «دوران عاشقی»علیرضا رییسیان و استقبال فراوان مخاطبان در شبکه خانگی که منجر به بازپخش فیلم شد، این ملودرام دارای رگه های انتقادی نسبت به سوداگران اقتصادی، به عنوان اولين محصول مستقل سينماى ايران (بدون داشتن شريك و پخش کننده خارجى) در شبكه جهانى «آمازون» كه بزرگترين شبكه آنلاین پخش جهانى فيلمهاى سينمایي است عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» «دوران عاشقي» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان كه موفقيتهاى زيادى در ايران و جهان بدست اورده بود، توسط كمپانى ايرانى-امريكائي Majsam پخش نسخه با کیفیت ممتاز و VOD خود را روز گذشته از سایت آمازون اغاز كرد و  به این ترتیب پای تولیدات سینمایی ایران به این بازار بزرگ سمعى بصرى جهانى گشوده شد.

كمپانى آمازون یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در زمینه اینترنت و IT  است که پس از اپل، گوگل و ماکروسافت چهارمین شرکت بزرگ و سودآور جهان در این حوزه ‌می‌باشد و با بیش از ۸۰ میلیون بیننده بزرگترین و پربیننده‌ترین شبکه خانگی اینترنتی جهان به حساب می‌آید.

در حال حاضر بیش از بیست هزار فیلم سینمایی و سریال‌ تلویزیونی مختلف در این وب‌سایت عرضه شده است و بزرگترین کارگردانان جهان با آن همکاری می‌کنند. این سایت بزرگ اینترنتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده امریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا، ژاپن، استرالیا، کانادا و… سرویس پخش دارد.

عرضه «دوران عاشقی» در «آمازون»
عرضه «دوران عاشقی» در «آمازون»