1

صدور پروانه ساخت «سلام بمبئی۲» با طرحی از فرج‌الله سلحشور⇔یک استار زن بالیوود در این فیلم نقش «دختر شیطان» را بازی خواهد کرد

سینماروزان: پروانه ساخت «دختر شيطان» که قسمت دوم  فیلم پرفروش «سلام بمبئي» است به كارگرداني قربان محمدپور صادر شد

به گزارش سینماروزان «دختر شيطان» دومين فيلم محصول مشترك سينماي ايران و باليوود هندوستان است كه قربان محمدپور خود تهيه كنندگي آن را برعهده دارد.

طرح اصلی «دختر شیطان» برای زمانی است که قربان محمدپور در دفتر «تبیان فیلم» فرج الله سلحشور مشغول فعالیت بود و گویا زمانی بنا بود سلحشور خودش آن را بسازد که در نهایت عمرش قد نداد و حالا این قربان محمدپور است که آن را کارگردانی خواهد کرد.

قربان محمدپور هفته آينده همراه حسن غلامي سرمايه گذار و سيمون سيمونيان مشاور پروژه عازم باليوود خواهند شد تا قرارداد خود را با عوامل هندي نهايي نمايند.

حسن پويا بعنوان مدير فيلمبرداري، عبدالله اسكندري طراح چهره پردازي، مجيد ميرفخرايي طراح صحنه و لباس، عليرضا علويان صداگذار و دكتر علي ايراني بعنوان مشاور تهيه كننده تا اين لحظه حضورشان قطعي شده است.

واشو بگناني تهيه كننده سرشناس هندي تهيه كنندگي اين فيلم را در هند برعهده دارد. دو بازيگر ﻣﺮﺩ اصلي فيلم كه از سينماي ايران خواهند بود هفته آينده انتخاب خواهند شد. بازيگر نقش دختر شيطان نيز از ميان سوپراستارهاي زن هندي انتخاب ميشود.

به محض صدور مجوزهاي لازم از طرف دولت هند تيم ٢٤ نفره ايران عازم باليوود خواهند شد تا فيلمبرداري فيلم را شروع نمايند.

«دختر شيطان» داستان يكي از بچه هاي ابليس است كه ميخواهد توبه كند؛ شرط پذيرش توبه اش آن است كه به يك آدم بي گناه سجده كند؛ دختر شيطان وارد زمين مي شود و به دنبال يك آدم بي گناه مي گردد!

اين فيلم همانند «سلام بمبئي» به دو زبان انگليسي فارسي توليد خواهد شد. «سلام بمبئي» زمستان پيش اكران شد و به فروش پانزده ميليارد توماني رسيد.