1

صدور پروانه ساخت برای فیلمنامه‌ای همنام فیلم آماده اکران تهیه‌کننده مرحوم سینما+صدور پروانه برای یک زوج سینمایی+صدور پروانه برای یک روحانی+صدور پروانه برای یک تهیه‌کننده با رزومه نامعلوم

سینماروزان: شورای پروانه ساخت در حالی به تازگی با تولید با چهار فیلم نامه موافقت کرده که در میان آنها فیلمنامه ای به نام “ماهور” به چشم میخورد به تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان از فعالان قدیمی جلوه های ویژه میدانی؛ فیلمی به همین نام به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی مرحوم حمید آخوندی سال قبل تولید شده و حالا آماده اکران است!

به گزارش سینماروزان در میان سایر پروانه ها نام “باران تابستان” که علیرضا شجاع نوری تهیه کننده اش است و همسرش مونا زندی حقیقی کارگردان آن نیز به چشم میخورد.

به جز این نام یک روحانی یعنی محمدتقی انصاری هم به عنوان تهیه کننده فیلم “ترانه” آمده به کارگردانی مهدی صباغ زاده؛ این دو پیشتر در پروژه “خاک و آتش” همکاری کرده بودند.

در میان پروانه های صادر شده فیلمنامه “برمودا” هم دیده میشود به تهیه کنندگی فردی به نام محمدرضا مصباح که مشخص نیست چه رزومه ای در سینما دارد.

فهرست کامل پروانه های ساخت صادرشده به شرح زیر است:

–“ماهور” به تهیه‌کنندگی اصغرپورهاجریان و کارگردانی و نویسندگی مجید نیامراد در ژانر اجتماعی

–“ترانه” به تهیه‌کنندگی محمد تقی انصاری ، کارگردانی مهدی صباغ زاده و نویسندگی مهدی صاحبی در ژانر اجتماعی

–“باران تابستان” به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری، کارگردانی مونا زندی و نویسندگی مشترک حمیدرضا بابابیگی/ مونا زندی در ژانر اجتماعی

— “برمودا” به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح ،کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی سید محسن یوسفی در ژانر اجتماعی.