1

صداپیشه “جناب خان”: به‌اندازه دنیا خسته‌ام/بخش زبانی مغزم مختل شده!

سینماژورنال: محمد بحرانی که زمانی با صداپیشگی عروسکهای “ببعی” و “آقای همساده” در مجموعه “کلاه قرمزی” تواناییهای خود را نشان داد حالا مدتهاست که به عنوان صداپیشه “جناب خان” از مجموعه “خندوانه” شناخته می شود.

به گزارش سینماژورنال بحرانی توانسته با بداهه هایی که بیش از هر چیز برآمده از تجربیات قبلی و البته توانایی اش در صداسازی برای عروسکهاست مخاطبان بسیاری را برای “جناب خان” پیدا کند با این حال این درگیری فراوان با این شخصیت آن طور که خودش به “شرق” گفتته اسباب خستگی اش را هم موجب شده است.

بحرانی در این باره می گوید:  “جناب‌خان” زندگی من را گرفته، یعنی به اندازه دنیا خسته‌ام. ما به قصه احتیاج داریم و جناب‌خان همیشه باید با دست پر و با موزیک جدید در برنامه آماده باشد، حقیقت این است که من یک نفرم و آن‌قدر با لهجه‌های مختلف حرف زدم که بخش زبان مغزم مختل شده است.

وی ادامه می دهد: درحال‌حاضر بسیاری از «ان‌جی‌او»‌ها یا مراکز خیریه یا حتی کسانی که به بیماری‌های خاصی مبتلا هستند، دوست دارند جناب‌خان حرفشان را بزند و خب، طبعا همه اینها ممکن نیست و چون تم برنامه خنده و شادی است باید در زمان‌هایی گفتن برخی از مسائل جدی و حیاتی با خنده ترکیب شود. جناب‌خان رسما یکی، دو سال زندگی من را گرفته است. آن‌قدر که فرصت کافی برای دیدن خانواده‌ام ندارم. اما خوشبختانه جناب‌خان مستقل از من زندگی می‌کند و راستش درحال‌حاضر پیش‌بینی خاصی برای آینده‌اش ندارم.

محمد بحرانی در کنار جناب خان
محمد بحرانی در کنار جناب خان