1

صداقت علیرضا استادی بازیگر فعال در نقش‌های مکمل: #پول برایم بسیار اهمیت دارد!

سینماروزان/مجتبی اردشیری: برای من به دلیل جبر شرایط و اوضاعی که امروز وجود دارد، پول بسیار اهمیت دارد و بر این اساس نمی توانیم که مقید به انتخاب باشیم بلکه تاحدی ناچاریم که به انتخاب شدن بسنده کنیم.

علیرضا استادی بازیگر فعال در نقش‌های مکمل با بیان مطلب فوق به خبرگزاری ایرنا گفت: در کنار خوش‌حسابی تهیه‌کننده، برایم جذابیت قصه و این که اثر در چه مدیوم و ژانری پخش میشود و حرفه ای بودن گروه اهمیت دارد؛ اگر اینها نباشد دوست ندارم در کاری حضور داشته باشم.

این بازیگر که استاد ایفای طنازانه اغلب نقش‌های مکمل است ادامه داد: در گروهی که سوهان روح است و فیلمنامه اش آشفته و انعطافی در کار گروه وجود ندارد کار نمی کنم.

استادی در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه نقشی را بازی کند که تاکنون تجربه نکرده است، گفت: پیچیدگی هایی در بازی خودم دارم که نمی دانم در کمدی موفق ترم یا در تراژدی و ملودرام اما همواره دوست داشتم که در یک نقش کمدی موقعیت که بتوانم چم و خم کاراکتر را به خوبی بازی کنم و ویژگی های آن را بیرون بکشم، هنرنمایی کنم.

علیرضا استادی که کمدی پرمخاطب فسیل را روی پرده دارد که در آن ایفاگر نقشی یادآور صابر رهبر کارگردان سینمای فارسی است گفت: در مورد فسیل میدانستم که فروش خوبی خواهد داشت و باتوجه به سابقه تهیه‌کننده و تیم بازیگران برجسته کمدی و نوشته خوبی که فیلم داشت قابل پیش بینی بود که این همه بفروشد.

وی درباره دیگر فیلم روی پرده اش گفت: در آهنگ دونفره نقش فانتزی-کمدی یک باج گیر را داشتم که شبیه تیپ شده بود و تاکنون چنین تجربه ای نداشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم این ترکیب کاراکتر و تیپ را بازی کنم. ضمن اینکه فرزاد فرزین هنرمند درجه یک و هنرمند باهوشی است که اخلاق حرفه ای و درجه یکی دارد و کار با او رضایت بخش بود.

علیرضا استادی: پول برایم بسیار اهمیت دارد
علیرضا استادی: پول برایم بسیار اهمیت دارد