1

#شین (میثم کزازی) ؛ تعظیم می‌کنیم در برابر رمضان بندرعباسی!!/این است منتهی‌الیه دستاوردهای‌تان در ایالات متحده؟؟/تاخت و تاز به کیمیایی به‌جهت کاور کردن اضمحلال کامل یک استعداد سابق؟/از محمود پاک‌نیت بیاموز که بدون گرین‌کارت یا تولید بیانیه، حاکم بلامنازع سکانس‌هایش است!

سینماروزان/حامد مظفری: 

➖ تکه‌تکه بگوییم کم است! پاره‌پاره است! پلان‌های بی‌ربط را ردیف کرده کنار هم و موسیقی گل‌درشت سوار پلان‌ها کرده تا بترساند ولی چرا نمی‌ترسیم؟

➖پر شده از بازیگران و نابازیگران ریز و درشت؛ از جمشید آریا و محمود پاک‌نیت و محمود بصیری و فخرالدین صدیق‌شریف و هوشنگ توکلی تا جاست‌فرندان و آنتی‌جست‌فرندان گردانندگان هفت آسمان ولی جز بداهه‌های امثال پاک‌نیت هیچ بازی به‌قاعده‌ای را شاهد نیستیم

➖دخترک موبلند، عروسک چشم‌گاوی، ویلچری که ناگهان حرکت می‌کند، خانه مخروبه، رعد و برق، باران و بسیاری دیگر از اله‌مان‌های هارور را چپانده در بغل هم ولی نمی‌تواند بترساند چون درام، نزدیک به صفر است

➖اول و وسط و آخر پر شده از پلان‌های نیم‌رخ و تمام‌رخ و زیر نور و در سایه و کنار شمع و با پوشش‌های مختلف از #غزال_نظر ؛ بازیش بد نیست ولی این همه تمرکز بر او کارکردی ندارد چون اصلا داستان‌پردازی به‌قاعده‌ای در کار نیست که در سایه‌اش ایشان هم دیده شود

➖برای سنجش عیار بازیگری شهاب در #شین فقط تمرکز کنید بر سکانس روبرویش با محمود پاک‌نیت؛ پاک‌نیت چنان اجرایی دارد که بود و نبود شهاب در صحنه حس نمی‌شود! پاک‌نیت نه گرین‌کارت دارد، نه با بهروز عکس دارد و نه اهل بیانیه دادن است، کارش که بازیگریست را خوب بلد است و فرقی برایش ندارد که شهاب روبرویش باشد یا یک هنرور!

➖حیف عمارت مخوفی که به‌عنوان لوکیشن به کار رفته

➖سازندگان فیلم حتی اگر آثاری نظیر #شب_بیست_و_نهم و #آل را ندیده‌ باشند سرکی می‌کشیدند در فیلیمو و سریالهایی مانند #احضار و #خوابزده را می‌دیدند که به خوبی از ترس شرقی برای ایجاد هیجان استفاده کرده‌اند!

➖ این است ثمره سالهای حضور در ایالات متحده و سلفی با بهروز و دنیرو؟؟ کجاست بازیگر بااستعداد #شمعی_در_باد ،#رستگاری_در_هشت_و_بیست_دقیقه ، #برف_روی_شیروانی_داغ ، #جدایی_نادر_از_سیمین و #سوپراستار ؟؟ کجاست خلوص بازیگر #رخساره ؟؟

?جوک

–کلمه‌ای در چرایی کیفیت پایین فیلم صحبت نمیکند و می‌تازد به کیمیایی که ضعف‌های فیلم را کاور کند؟ بی آن که بداند #خون_شد کیمیایی نه‌تنها گزندگی‌هایی به‌روز دارد بلکه در کارگردانی همچنان معیار سینماست!

✔️نتیجه فنی

–تعظیم کنید در برابر رمضان بندرعباسی که با بضاعت تلویزیون و شبکه خانگی سریالهای ماورایی-ترسناک ساخت که هیچ که نداشتند لااقل کمدی‌ناخواسته نبودند!