1

“شیفت شب” در آستانه میلیاردی شدن

سینماژورنال: فروش خوب “شیفت شب” تازه ترین فیلم نیکی کریمی در مقام کارگردان همچنان ادامه دارد و با اضافه شدن سینماهای شهرستانها، اقبال مخاطبان روبه افزایش است.

به گزارش سینماژورنال فروش کل “شیفت شب” در تهران رقم 540 میلیون تومان را رد کرده است و در شهرستانها نیز تا اینجای کار 100 میلیون تومان عایدی داشته است.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان مولود پخش کننده “شیفت شب” با اعلام این خبر به سینماژورنال گفت: فروش کل فیلم رقم 640 میلیون تومان را رد کرده است. هرچند در هفته قبل و به دلیل ایام عزاداری سینماها دو روز تعطیل بود اما بعد از آن فروش مثبت “شیفت شب” ادامه داشته است و بیشتر سینماها در تهران و شهرستانها ساعات پایانی روز را فول سانس به اکران می پردازند.

این پخش کننده با اشاره به سینماهای نمایش دهنده فیلم در شهرستانها بیان داشت: اکران در شهرستانها با تاخیر نسبت به تهران آغاز شد اما اقبال عمومی نسبت به فیلم خیلی رضایت بخش بوده است بخصوص که فیلم مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.

به گزارش سینماژورنال سینماهای هویزه و سیمرغ مشهد، سپاهان اصفهان، سعدی و فلسطین شیراز، ساویز گوهردشت کرج، عصرجدید و کاپری گرگان، بهمن سنندج، سبنما بهار در شهر گز اصفهان، سینما تک یزد، جام جم و پردیس اهواز و سینماهایی در گناباد، همدان، اراك، كرمانشاه، رشت، چالوس، ساري و پرديس كرج به اکران “شیفت شب” می پردازند.