1

شورایعالی تهیه‌کنندگان خطاب به رییس صداوسیما⇐چرا علیرغم تاکید شورای‌عالی امنیت ملی، از پخش تیزرهای سینمایی سرباز می‌زنید؟/چرا با جلوگیری از پخش تیزرهای آثار سینمایی و ایجاد اشکال‌تراشی به سینمای ایران جفا روا می‌دارید؟/چرا فرصتی فراهم نمی‌کنید که مردم از تلویزیون کشورشان با فیلم‌های روی پرده آشنا شوند و نه از طریق تلویزیون‌های خارج از کشور؟؟/آیا خبر ندارید ارتزاق ۱۵هزار نفر از خانواده سینما درگروی گردش اقتصادی فیلمهاست؟؟

سینماروزان: شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران طی نامه ای سرگشاده به ریاست سازمان صدا وسیما از عدم پخش تیزر فیلم های سینمای ایران گلایه کرد.

متن نامه شورایعالی تهیه‌کنندگان بشرح زیر است:

متاسفانه مدتی است که سازمان صدا و سیما از پخش آگهی‌های فیلم های سینمایی به اشکال مختلف خودداری می کند؛ آن هم در شرایطی که این مهم و پخش آن بارها از سوی مسئولان مختلف و شورایعالی امنیت ملی مورد تاکید قرار گرفته است.

شورایعالی تهیه کنندگان انتظار دارد در شرایط ویژه کنونی، سازمان صدا و سیما همکاری لازم، بیشتر و دقیق‌تری را با سینمای ایران داشته باشد، نه اینکه با جلوگیری از پخش تیزرهای تلویزیونی و ایجاد اشکالتراشی به سینمای ایران جفا روا دارد.

شورایعالی تهیه‌کنندگان از جنابعالی و همکاران شما انتظار دارد با پخش آگهی با حجم مورد قبول ، آن هم بصورت تعداد و نه ریالی، بار دیگر فرصتی فراهم کنید که مردم از تلویزیون کشورشان با فیلم های روی پرده آشنا شوند ، ونه از طریق تلویزیون‌های خارج از کشور.

شما همچنان نیک می دانید که این اقدام جدا از معرفی فیلم ها، به ارتزاق ۱۵ هزار نفر از خانواده فعال در سالنهای نمایش هم می‌تواند کمک کند و از بیکاری آنها جلوگیری وصد البته در بخش تولید نیز ایجاد شغل نماید.