1

شوخی یا جدی؟⇐یک کارگردان حذف شده از بخش مسابقه فجر، حضور فیلمش در جشنواره‌ای با معنای «باد»(!) را به هیأت انتخاب تقدیم کرد+عکس

سینماروزان: علی عطشانی سعی زیادی دارد حتی معمولی ترین آثارش را هم با خبرسازیهای خاص متفاوت جلوه دهد.

به گزارش سینماروزان تازه ترین خبر مربوط به این کارگردان که فیلمی با عنوان «یادم توروفراموش» را در بخش خارج از مسابقه جشنواره دارد این است که او این فیلم حذف شده از بخش مسابقه فجر را به هیأت انتخاب جشنواره فجر تقدیم کرده است.

البته که این تقدیم ذیل خبری مبنی بر حضور این فیلم در جشنواره ای گمنام با عنوان «ویند/wind» با معنای «باد» صورت گرفته است!!!

«یادم توروفراموش» بناست اسفندماه امسال در این جشنواره حاضر شود و عوامل توليد اين فيلم، اولين حضور بين المللی این اثر سینمایی را به هيات انتخاب سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر و به شخص آقای دكتر محمدعلی حسين ن‍ژاد تقديم کرده اند!

نکته جالب درباره جشنواره ویند یا باد این است که این جشنواره قبل از برگزاری، کاندیداهای بخشهای مختلفش را اعلام می کند و عطشانی در متن خبرش درباره این حضور از شانس بالای خود درباره قرارگیری در میان کاندیداها سخن گفته است!!!

«یادم توروفراموش» که حسین یاری و میترا حجار نقشهای اصلی آن را ایفا میکنند داستانی پیرامون ماجرای قتل همسر اول ناصر محمدخانی توسط همسر صیغه ایش را روایت می کند.

یادم توروفراموش
یادم توروفراموش