1

شوخی گزنده با اتفاقات ۸۸ در سکانسی لو رفته از “زیرزمینی‌ها”؛ کمدی-موزیکالی که طعنه‌های سیاسی، اکرانش را ۴ سال به تاخیر انداخته+فیلم

سینماروزان: “زیرزمینی ها” عنوان یک کمدی-موزیکال سینمایی است که در آن با خوانندگان رپ زیرزمینی و دوبلورهای شبکه قاچاق شوخی شده است.

به گزارش سینماروزان “زیرزمینی ها” بخش دوم فیلمیست به نام “صداست که میماند” که چهار سال قبل ساخته شد و در جشنواره سی و یکم فجر هم حضور داشت اما ممیزی وارده به اثر باعث شد بخشی از فیلم با نام “دهه شصتیها” از شبکه خانگی سربرآورد و بخش دوم هم با اعمال تعدیلات فراوان پروانه نمایش بگیرد.

سعید چاری که در ماههای اخیر بخاطر ساخت کمدی-پارودی “فیلسوفهای احمق” حاشیه ساز شده بود کارگردان “زیرزمینی ها” است و در سکانس لو رفته از فیلم در شبکه های اجتماعی، طعنه های مستقیمی می بینیم به اتفاقات انتخابات 88.

برای دیدن این سکانس اینجا را کلیک کنید.

گویا سی درصد “زیرزمینی ها” انیمیشن است و مابقی آن رئال؛ رضارویگری، میرطاهر مظلومی، تورج نصر، مهران رجبی، ثنا صادقی، امیرزریوند، مجید شهریاری، اردشیر کاظمی، مختار سائقی، سیاوش قاسمی، فریده دریامج و اسدالله یکتا از جمله بازیگران فیلمند ضمن اینکه زنده یاد مرتضی احمدی نیز در این فیلم ایفای نقش داشته است.