1

شوخی مهران مدیری با امیر قلعه‌نویی، فرهاد کاظمی، فیروز کریمی و…+عکس

سینماژورنال: اولین قسمت از تازه ترین محصول کمدی مهران مدیری با عنوان “عطسه” به تازگی به شبکه خانگی عرضه شده است.

به گزارش سینماژورنال این مجموعه به صورت آیتمیک تولید شده و در آن آیتمهای مختلفی را می بینیم از “من نوکرتم” و “اطاق عمل” تا “میخوام برم استیج” و “متخصص مجاری و “فاطما گل بینون”.

بلحاظ ساختاری این مجموعه  چیزی در مایه های همان “شوخی کردم” است ولی با این تفاوت که در “شوخی کردم” میان آیتمهای هر قسمت ربط معنایی وجود داشت اما در “عطسه” میان آیتمها ربط خاصی وجود ندارند.

 به نظر می رسد وقت زیادی هم برای نگارش آیتمها انجام نشده است چون همه چیز بر مدار تکرار مکرراتی پیش می رود که سالهاست از تیم نویسندگان مدیری می بینیم.

شوخی با ادبیات برخی مربیان ایرانی

یکی از آیتمهای این مجموعه “جون” نام دارد! در این آیتم با ادبیات برخی مربیان فوتبال ایرانی شوخی شده است.

به گزارش سینماژورنال مهران مدیری در نقش مربی فوتبالی به نام “مددی” ایفای نقش کرده که با پیراهنی با یقه باز و زنجیری در گردن و زنجیری دیگر در دست به جلسه مطبوعاتی بعد از یک مسابقه فوتبال آمده و پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران است.

این مربی تکیه کلامش “جون” است و به نظر می رسد مهران مدیری در خلق آن با نحوه گویش برخی مربیان ایرانی و از جمله علی دایی، امیر قلعه نویی، فرهاد کاظمی و فیروز کریمی شوخی کرده است.

این مربی هیچ کدام از انتقاداتی که به وی وارد می شود را قبول ندارد و تمامی حاشیه های پیرامون تیمش از صغر سن بازیکنان تا باختهای پیاپی و درگیری بازیکنان با داور را با بی ربط ترین دلایل توجیه می کند.

عطسه
مهران مدیری در آیتمی با عنوان “جون” در “عطسه”
عطسه
مهران مدیری در آیتمی با عنوان “جون” در عطسه