1

شوخی علی حاتمی با اکبر عبدی در شب زلزله رودبار!

سینماژورنال: اکبر عبدی شخصیتی است که در سختترین وضعیت جسمی هم که باشد باز هم روحیات طنازانه اش را حفظ می کند.

 به گزارش سینماژورنال حفظ همین روحیه است که باعث میشود بسیاری از چهره هایی که به عنوان همکار با وی کار میکنند نیز از شوخیهای بعضا تند او ناراحت نشوند.

 در گذشته های نه چندان دور اکبر عبدی در هر برنامه زنده یا تولیدی که ظاهر میشد طعنه هایی به مسعود ده نمکی میزد اما در حضور اخیرش در رسانه ملی بجای ده نمکی روحیات طنازانه خود را در ارتباط با دیگران نشان داد.

 اکبر عبدی که در برنامه “خندوانه” شرکت کرده بود در کنار تکه های طنزآمیزی که درباره نماد انتخاباتی دولت یازدهم گفت، از شب زلزله رودبار و منجیل در سال 68 هم خاطره ای نقل کرد. خاطره ای از کارگردانی که بجای اینکه مورد طعنه عبدی واقع شود خودش با وی شوخی کرده بود.

 حاتمی گفت بگذار اکبر بماند، او طوریش نمی شود

عبدی با اشاره به اینکه در آن شب به همراه علی حاتمی و احمد بخشی-دستیار حاتمی- مشغول تخمه خوردن و تماشای مسابقه فوتبال برزیل-اسکاتلند در جام جهانی 1990 ایتالیا بوده است از شوخی متفاوت علی حاتمی با خودش در آن شب حرف زد.

 عبدی گفت: مشغول تماشای فوتبال بودیم که ناگهان لوستر تکانهای شدیدی خورد و این شد که علی حاتمی زودتر از همه از خانه بیرون رفت. با این حال من همچنان پای تلویزیون نشسته بودم و احمد بخشی هم نمی دانست که بماند یا برود.

 این بازیگر ادامه داد: علی حاتمی اما به ناگاه به بخشی نهیب زد که پس چرا معطلی بیا بیرون و بخشی هم گفت اکبر هنوز در اتاق است. اینجا بود که حاتمی گفت بگذار اکبر بماند، او طوریش نمیشود!!!

 اکبر عبدی با خنده ادامه داد: انگاری در آن لحظه ما برای کسی مهم نبودیم…