1

شهلا ریاحی این روزها چه می‌کند؟+فیلم

سینماژورنال: شهلا ریاحی اولین کارگردان زن ایرانی بعد از مدتها به دعوت نیکی کریمی در یکی از اکرانهای مردمی “شیفت شب” تازه ترین فیلم کریمی حاضر شد.

به گزارش سینماژورنال در این اکران که با تجلیل از شهلا ریاحی همراه بود علاوه بر نیکی کریمی، حبیب اسماعیلی و پانته‌آ بهرام به سخن گفتن درباره این بازیگر قدیمی سینما پرداختند.

ریاحی هرچند این سالها به دلیل کهولت سن و ابتلا به آلزایمر نمی تواند مانند گذشته با اهالی رسانه گفتگو کند اما مرتضی مصباح در “فیلم نت” برای لحظاتی هم که شده از او درباره حال و هوای این روزهایش پرسید.

در خانه هستم و تلویزیون می بینم

ریاحی در این گفتگوی کوتاه با بیان اینکه از “شیفت شب” نیکی کریمی خوشش آمده آن را فیلم خوبی دانست و درباره اوضاع و احوال این روزهایش گفت: بیشتر در خانه هستم و تلویزیون تماشا می‌کنم.

کسی به ما سر نمی‌زند..

بازیگر آثاری چون “میخواهم زنده بمانم”، “تحفه هند” و “بچه های طلاق” در پاسخ به این سوال که آیا در روزگار کهولت سن مدیران سینمایی یا همکارانش به او سر می زنند و حال او را می پرسند بیان داشت: نه کسی سر نمی زند! همه کار دارند و سر کار می‌روند و نمی رسند به ما سر بزنند اما هر ازگاه تماس تلفنی می گیرند و حالی می پرسند.

جالب است که شهلا ریاحی با لبخند پاسخگوی این پرسش بود و کمترین گله‌ای نکرد از اینکه چرا کسی به او سر نمی زند و حواسش به او نیست.

 برای تماشای گفتگوی نیکی کریمی اینجا را کلیک کنید.