1

“شهرزاد” نیم میلیونی شد…

سینماژورنال: سریال «شهرزاد» جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی، روز گذشته در سراسر کشور توزیع شد و در همان روز نخست، به انتشار دوم رسید.

به گزارش سینماژورنال پر هزینه‌ترین پروژه شبکه نمایش خانگی که همزمان با شهرهای مختلف کشورمان در آلمان نیز توزیع شد، در اولین قدم پرقدرت ظاهر شد و تمامی مراکز فروش، مجددا درخواست نسخه‌های بیشتری برای فروش کردند.

به گفته مسئولان توزیع سریال “شهرزاد” سری دوم از قسمت اول این مجموعه روز پنجشنبه در مراکز رسمی فروش توزیع می‌شود، تعداد نسخه‌های منتشر شده از قسمت اول دقیق مشخص نیست اما پیش بینی می‌شود که قسمت اول سریال شهرزاد تا 500 هزار نسخه فروش داشته باشد.

اعطای جایزه بدون قرعه کشی
یکی از نکات جالب توجه بسته فرهنگی سریال “شهرزاد” جایزه دار بودن بعضی از DVD های این سریال است. مدل برنده شدن در سریال شهرزاد نیز با جوایز مشابه این روزهای سریال‌ها و برنامه‌های مختلف متفاوت است.

در ابتدای تعدادی از این DVD ها کلیپ‌های کوتاهی قرار داده شده با این توضیح: «تبریک مارا پذیرا باشید، شما برنده خوش شانس بدون قرعه‌کشی این قسمت از سریال شهرزاد هستید.» یعنی هرکس زمانی که سی‌دی را در دستگاه گذاشت و پیش از شروع سریال این کلیپ کوتاه را دید، برنده جایزه 100هزار تومانی سریال “شهرزاد” شده است.
“شهرزاد” آخرین کار حسن فتحی، کارگردان به نام سینما و تلویزیون است که در آن ستاره‌هایی همچون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب، جمشید هاشم‌پور و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.