1

شهرداری بیشتر از سازمان سینمایی به فکر خبرنگاران است؟⇐خبرنگاران تا پایان شهریورماه مهمان پردیسهای شهرداری هستند

سینماژورنال: در حالی که زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر آن که سازمان سینمایی در سال جدید حتی برای ضیافتی که به بهانه روز خبرنگار برگزار می کند بیشتر از آن که به دعوت از بدنه خبرنگاران سینمایی همت گمارد، سردبیران و دبیران سرویس رسانه ها را مهمان کرده است و در این بین هم اغلب رسانه‌های سیاسی و وابسته ارجح بوده‌اند، اما سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تسهیلات خاصی را برای عموم خبرنگاران ایجاد نموده است.

به گزارش سینماژورنال موسسه تصویرشهر وابسته به شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار شرایطی را فراهم کرده که از 17 مردادماه تا 31 شهریورماه تمامی خبرنگاران بتوانند به همراه یک نفر همراه در هر پردیسی که خواستند فیلم ببینند.

سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» با بیان این خبر به “مهر” گفت: از امروز هفدهم مرداد ماه تا چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه سال جاری در تمام ایام هفته، خبرنگاران می توانند با ارائه کارت خبرنگاری به همراه یک نفر، مهمان پردیس های شهرداری تهران شوند و به تماشای فیلم های در حال اکران سینمای ایران بنشینند.

احمدی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در این ایام به پردیس های شهرداری تهران از جمله پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی تماشا، پردیس سنیمایی راگا، پردیس سینمایی رازی مراجعه کنند.