1

شهاب حسینی و تأسیس دانشگاه!!

سینماروزان: در دورانی که تازه‌ترین فیلم شهاب حسینی با عنوان #طلاخون بعد از نزیک یک ماه اکران هنوز یک میلیارد هم نفروخته، شهاب حسینی از علاقه‌اش برای تاسیس یک دانشگاه سینمایی گفت.

شهاب حسینی در اختتامیه اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر به دبیری و ریاست خودش گفت:  روزی که بانی تاسیس یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در رشته سینما باشم آن روز بیش از کارهای بازیگری‌ام به آن یک کار افتخار می‌کنم.

شهاب حسینی اظهار داشت: حاشیه‌ها می‌آیند و می‌روند ولی در نهایت خط سیر مشخص است. بازیگری وقت آدم را می‌گیرد و به دغدغه‌های دیگر کمتر پرداخته می‌شود. من آثارم را ارائه می‌کنم و اگر مورد اقبال قرار بگیرد مسئولیت بیشتری را برایم به دنبال دارد.

شهاب ادامه داد: مسئله این است که از یک جایی شما باید براساس سهم اجتماعی خود کاری کنید و آنچه انجام می‌دهم طبق نیازی است که به نظرم وجود دارد. من احساس نمی‌کنم که مسیرم را با بازیگری شروع کردم و چون به مدارجی هم رسیدم دیگر همین کافی است.

این بازیگر افزود: در حیطه کاری خودم احساس می‌کنم دوست دارم بازیگری و آموزش را کنار هم ادامه دهم ولی روزی که بانی تاسیس یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در رشته سینما باشم آن روز بیش از کارهای بازیگری‌ام به آن یک کار افتخار می‌کنم.

شهاب حسینی و تأسیس دانشگاه؟
شهاب حسینی و تأسیس دانشگاه؟