1

شهاب حسینی مشاور دبیر جشنواره فیلم فجر شد⇐در حالی‌که حداقل یک فیلم در بخش مسابقه و یک فیلم هم در بخش فیلم اولیها خواهد داشت!

سینماژورنال: دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حکمی شهاب حسینی بازیگر شناخته شده سینمای ایران را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش سینماژورنال در حکم محمد حیدری برای شهاب حسینی آمده است:

هنرمند گرامی جناب آقای شهاب حسینی! سینمای پرافتخار ایران همزمان با جشن های پرشکوه انقلاب اسلامی، جشن رونمایی از تولیدات سالانه خود را برپا می کند. شور و شعف ناشی از برگزاری جشنواره فیلم فجر با مشارکت هنرمندان و سینماگران فهیم ما صدچندان خواهد شد. بهره گیری از شناخت و تجارب جنابعالی در قامت مشاور دبیر جشنواره فیلم فجر موجب مباهات است.
برای گام هایتان استواری آرزو می کنم.

مشاور جشنواره، در جشنواره فیلم هم دارد

به گزارش سینماژورنال حضور شهاب حسینی به عنوان مشاور دبیر جشنواره فیلم فجر در شرایطی صورت می گیرد که از یک طرف در تازه ترین تجربه فیلمسازی اصغر فرهادی با عنوان “فروشنده” حضور داشته است و احتمالا با این فیلم در بخش مسابقه جشنواره حضور خواهد داشت.

به جز این شهاب اخیرا درگیر بازی در نخستین ساخته سینمایی کارگردانی فیلم اولی به نام احسان بیگلری هم شده بود؛ فیلمی که “برادرم خسرو” نام دارد و مضمون آن درباره اختلال دوقطبی است. این فیلم هم احتمالا در بخش فیلم اولیهای جشنواره امسال حضور خواهد داشت.

شهاب حسینی اخیرا در قراردادی با همکاری “شهرفرش” درگیر تولید ده فیلم ویدیویی هم شده است که ساخت این آثار با حضور چهره های جوان صورت می گیرد و حالا با حضور به عنوان مشاوره جشنواره فیلم فجر، مشغله هایش بیشتر هم خواهد شد.