1

شمارش معکوس ارسال نسخه نهایی آثار به جشنواره، زده شد⇐گزینه‌های رزرو جشنواره کدامند؟/محتمل‌ترین گزینه ورود به جشنواره فیلمیست با بازی یک خواننده، مدیر برنامه مستعدش(!!) و همراهی چندین و چند آقازاده!

سینماروزان/مسعود احمدی: نهایتا تا ده روز دیگر(۲۵ دی ماه) صاحبان آثار حاضر در جشنواره وقت دارند نسخه نهایی آثار خود را به دبیرخانه ارائه دهند.

به گزارش سینماروزان با توجه به اینکه برخی آثار همچنان در مرحله فیلمبرداری قرار دارند به احتمال زیاد نخواهند توانست به جشنواره برسند.

فیلم “مرد بازنده”مهدویان، نسخه سینمایی سریال “عاشورا” یا “موقعیت مهدی” محصول سیمافیلم و همچنین فیلم پرهزینه “بدون قرار قبلی” که تحت حمایت فارابی،تصویرشهر شهرداری و آستان قدس بوده، ازجمله آثاری هستند که احتمال رسیدن نسخه نهایی آنها به جشنواره پایین است.

اگر هر کدام از این فیلم‌ها نرسند باید فیلم‌هایی تازه جایگزین شوند.

کوچه ژاپنی‌ها”ی امیرحسین ثقفی آقازاده اکبر ثقفی ازجمله گزینه‌های رزرو جشنواره است‌. این فیلم در امتداد علایق هنروتجربه‌ای سازنده‌اش است و آثاری همچون “روسی”، “مرگ کسب و کار من است” و “مردی که اسب شد”.

در این فیلم علی اوجی و رضا یزدانی خواننده همزمان با هم ایفای نقش کرده‌اند. علی اوجی سالها پیش ورود به فعالیت هنری را با مدیر برنامه‌ای یزدانی آغاز کرد و آن قدر مستعد(!!) بود که در ساختار حرفه‌ای(!!) سینمای ایران تا تهیه‌کنندگی فیلم کیمیایی “خائن‌کشی”، جهش کرد.
مجید مظفری، شیدا یوسفی، پیام احمدی‌نیا، فرهاد قائمیان، شقایق فراهانی، تینو صالحی، یزدان فتوحی، محمود نظرعلیان، سارا محمدی، بیتا خردمند، علی فتحعلی، سعید کریمی ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
نفس بازغی آقازاده پژمان بازغی و نیکی مظفری آقازاده مجید مظفری از دیگر بازیگران فیلمند ضمن اینکه فاطمه ثقفی آقازاده دیگر اکبر ثقفی هم منشی صحنه فیلم بوده.

فیلم “علت مرگ: نامعلوم”علی زرنگار به تهیه‌کنندگی مجید برزگر دیگر فیلمیست که نامش به عنوان گزینه جایگزینی برای ورود به جشنواره شنیده شده‌.
بانیپال شومون، علیرضا ثانی‌فر، ندا جبرئیلی، علی‌محمد رادمنش و زکیه بهبهانی بازیگران فیلمند.

از دیگر فیلم‌هایی که به‌عنوان فیلم رزرو مترصد ورود به جشنواره‌اند می‌توان به “شبگرد”فرزاد موتمن، “پاکول”نوید اسماعیلی، “عروسک”اصغر یوسفی‌نژاد و “عموزادگان”دانش اقباشاوی اشاره کرد.

هر فیلم رزرو قبل از ورود به جشنواره باید پروانه نمایش دریافت کند و بدیهی است که فیلم بدون پروانه نخواهد توانست وارد جشنواره شود.