1

شفاف‌سازی مدیرعامل درباره بودجه خانه سینما⇐۲٫۸ میلیارد هزینه بیمه تکمیلی+۲٫۵ میلیارد هزینه‌های “دیگر”! و البته ۱ میلیارد هزینه بازسازی ملک استیجاری

سینماروزان: هیات مدیره‌ خانه سینما سرانجام 12 مهر ماه مقابل خبرنگاران رسانه‌های گروهی نشستند تا علاوه بر تشریح جزییات فعالیت‌ و کارهایی که انجام دادند به سوالات هم پاسخ بدهند.

به گزارش سینماروزان در این نشست شاهسواری مدیرعامل خانه سینما نیز حضور داشت. ابراهیم مختاری رئیس هیات مدیره، محمدرضا موئینی نائب رئیس، آتیلا پسیانی سخنگو، کامران ملکی دبیر ، شادمهر راستین، بهمن اردلان، سید مهدی خادم (اعضا هیات مدیره) و عبدالله اسفندیاری بازرس نیز در این نشست حاضر بودند.

شاید مهمترین بخش گفته های طرح شده در این نشست شفاف سازی منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما درباره بودجه تعلق گرفته به خانه سینما بود.

مدیر عامل خانه سینما همچنین درباره‌ بودجه خانه سینما بیان کرد: امسال با سازمان سینمایی برای بیمه تکمیلی دو میلیارد و 800 میلیون تومان تفاهم نامه داریم و حدود دو و نیم میلیارد تومان هم برای هزینه‌های دیگر خانه سینما مثل جشن و کمک‌های رفاهی و هزینه‌های جاری تعیین شده است.

شاهسواری درباره هزینه‌های جشن خانه سینما هم گفت: تمام هزینه‌های جشن‌ها و بزرگداشت‌ها 600 میلیون تومان تمام شده است.

او با اشاره به کمک شهرداری منطقه برای بخشی از بازسازی خانه سینما یادآور شد: طبق سنوات گذشته بخشی از هزینه‌های صنوف هم توسط خانه سینما پرداخت می‌شود و تلاش شده است با افزایش پرداخت‌های مربوط به حوزه رفاهی اوضاع بهتری رقم بخورد.

آنچه شاهسواری درباره کمک شهرداری بیان کرده کمکی حدودا یک میلیاردی است که صرف بازسازی خانه سینمای شماره یک شد؛ ساختمانی که ملک استیجاری است و مالک حقیقی دارد.(اینجا را بخوانید)