1

شفاف‌سازی مجری طرح “کاناپه” عیاری درباره روند انتخاب بازیگران این فیلم

سینماژورنال: در روزهای گذشته اخباری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر آن که کیانوش عیاری برای تولید “کاناپه” با بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، ابوالفضل پورعرب و جهانگیر الماسی به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش سینماژورنال شاهرخ دستورتبار مجری طرح “کاناپه” در گفتگو با سینماژورنال با تکذیب این خبر بیان کرد: هنوز با هیچ بازیگری قرارداد رسمی امضاء نشده است.

دستورتبار که در تولید “خانه پدری” هم به عنوان مجری طرح در کنار عیاری بود با اشاره به اینکه عیاری در ماههای گذشته با بازیگران مختلفی نظیر مهدی هاشمی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی برای حضور در “کاناپه” مذاکره داشته است اظهار داشت: گفتگوهای اولیه با برخی بازیگران انجام شده و علیرغم حصول توافقات اما قراردادی با هیچ بازیگری منعقد نشده است.

درامی با یک کاناپه در محوریت ماجراها

به گزارش سینماژورنال “کاناپه” در کنار “چاله چوله” یکی از دو طرح سینمایی عیاری است که بعد از “خانه پدری” در دستور کار قرار گرفته بود. در این بین تولید “چاله چوله” به نتیجه نرسید اما عیاری قصد دارد “کاناپه” را تولید کند.

کاناپه” درامی است که شخصیت اصلی آن یک کاناپه است!!! کاناپه ای که روزی از روزها از خانه خانواده ای نسبتا مرفه بیرون می‌آید و به جرم مستعمل بودن کنار خیابان گذاشته می‌شود. در این بین خانواده ای که وضعیت اقتصادی چندان مناسبی ندارند کاناپه را به خانه خود برده و بعد از نظافت از آن استفاده می کنند.

اما این تازه ابتدای ماجراست چراکه آشنایی دختر و پسری از این دو خانواده و خواستگاری پسر از دختر در حضور همان کاناپه است(!) که اتفاقاتی عجیب و غریب را شکل می‌دهد؛ اتفاقاتی که در عین کمدی بودن بار تراژیک هم دارند…

شاهرخ دستورتبار
شاهرخ دستورتبار