1

شریک برند “شهرزاد” روی آنتن زنده⇐ به آقازادگان بگویید بتمرگند سرجایشان!!!/بچه پولدارها مطمئن باشند اگر ثروت‌شان در حال افزایش است، حتما حق را ناحق کرده‌اند!

سینماروزان: محمدهادی رضوی سرمایه گذار 60 درصدی و شریک برند سریال خانگی”شهرزاد” در هفته های اخیر به واسطه انتقادات تند و تیزش درباره روند تولید فصل دوم “شهرزاد” در کانون توجه قرار گرفت.

به گزارش سینماروزان رضوی به تازگی در برنامه زنده شب یلدای شبکه 5 هم حاضر شد و البته کوشید به نوبه خود پاسخگوی حرف و حدیثهایی باشد که به واسطه نسبت دامادی با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس دولت یازدهم نصیبش شده است.

رضوی درباره خودش گفت: آقازاده نیستم؛ اگر ادعایمان این است که مسئولین نوکر مردم هستند پس باید فرزندان آنها را نوکرزاده قلمداد کنیم.
وی با اشاره برخی فسادهای برآمده از آقازادگی بیان داشت: وقتی آقازاده ای می آید سراغ وابستگان و تقاضای روی غلتک انداختن پروژه ای خاص را دارد مسئول باید به سبک مهران مدیری بهش بگوید: بتمرگید سرجاتون بزارید کار روی اصول پیش بره!

وی درباره عقبه خودش و اینکه گفته میشود به واسطه نسبت خویشاوندی با معاون رییس جمهور رشد کرده اظهار داشت: سی سال است پدرم تولیدکننده تجهیزات رسانه ای است و شرکت دانش بنیان این کار را دارد و اگر خودم هم بخواهم سوءاستفاده کنم آنها که به من منتسب هستند همان جوابی را که گفتم به من می دهند.

رضوی خطاب به طیف مرفه جامعه گفت: بچه پولدارها مطمئن باشید اگر ثروت تان در حال افزایش است جایی حق را ناحق کرده اید پس افتخار نکنید که صددرصد سرمایه تان مشروع است!