1

شریفی‌نیا متحول شد!+عکس

سینماژورنال: محمدرضا شریفی نیا بازیگری که بسیاری او را یکی از چهره های موثر انتخاب بازیگر در پروژه های مختلف سینمایی می دانند این روزها درگیر کار با ده نمکی است.

قسمت دوم “رسوایی” در حالی در مرحله فیلمبرداری قرار دارد که در این قسمت هم به مانند قسمت قبل این اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا هستند که نقشهای اصلی را بازی می کنند.

به گزارش سینماژورنال عبدی در این قسمت همچنان در قامت روحانی عارف مسلکی ایفای نقش کرده که بروز یک زلزله را در تهران پیش بینی می کند ولی شریفی نیا گویا از جلد قسمت قبلی بیرون آمده و نقش یکی از مریدان روحانی را بازی می کند.

شریفی نیا که تقریبا از همان اولین اثر سینمایی بلند مسعود ده نمکی “اخراجیها” در کنار ده نمکی بوده است درباره شخصیتش در “رسوایی2” به “مهر” می گوید: شریف نام شخصیتی است که در«رسوایی۱» بازی کردم. این کاراکتر که مردی بازاری است در این قسمت متحول شده و زندگی در کنار حاج یوسف بر او نیز تاثیر گذاشته است البته در این همراهی گاهی دچار وسوسه و تردید می شود.

وی ادامه می دهد: به نظر من فیلم «رسوایی۲» یک کار تازه در کارنامه ده نمکی است و پیش بینی می کنم مانند دیگر آثار این کارگردان فروش خوبی خواهد داشت.

شریفی نیا خاطرنشان می سازد: همانطور که می دانید من از نخستین فیلم ده نمکی تا امروز هم به عنوان مشاور و هم به عنوان بازیگر کنار این کارگردان بوده ام و معتقدم این فیلم «رسوایی۲» سیاسی ترین فیلم ده نمکی است و تا اندازه ای به مسائل جناحی پرداخته است.
رسوایی2
عبدی و شریفی نیا در نمایی از “رسوایی2”