1

شریفی‌نیا برای تولید “سنتوری۲” به کمک مهرجویی آمد/رادان قول همکاری داده/حضور چاووشی مشخص نیست

سینماژورنال: محمدرضا شریفی نیا از ابتدای دهه هفتاد و با حضور در فیلم “پری” همکاری با داریوش مهرجویی را آغاز کرده و طی یک دهه بعد این همکاری را در دیگر آثار مهرجویی یعنی “لیلا”، “درخت گلابی”، “دختردایی گمشده” و “میکس” به عنوان بازیگر، برنامه ریز و دستیار کارگردان ادامه داده بود.

به گزارش سینماژورنال شریفی نیا بعد از دستیاری اول مهرجویی در “مهمان مامان” و طراحی صحنه و لباس در “سنتوری” دیگر همکاری با وی را ادامه نداد.

 حالا و بعد از یک دهه از آخرین همکاری شریفی نیا با مهرجویی “سینما” خبر داده که کار تولید قسمت دوم “سنتوری” با حضور وی و بهرام رادان به جریان خواهد افتاد.

مهرجویی بنا بود سال قبل “سنتوری2” با عنوان “مرد پاییزی” را بسازد که به یک دلیل مهم و آن هم فراهم نشدن سرمایه لازم برای تولید، نتوانست کاری از پیش ببرد؛ البته که در آن زمان نه بهرام رادان پیشنهاد همکاری با وی را پذیرفته بود و نه محسن چاووشی که صدایش رمز اصلی موفقیت “سنتوری” بود.

حالا بنا شده شریفی نیا به عنوان پشتیبانی تولید و احتمالا تهیه کننده در “سنتوری2” باشد و البته رایزنیها برای جلب نظر چاووشی جهت حضور در این فیلم ادامه دارد.

شریفی نیا  که چندی قبل از تهیه کنندگی فیلم “و حتی یک کلمه هم نگفت” به کارگردانی علی ژکان انصراف داده بود اخیرا به عنوان مجری طرح و بازیگر اولین فیلم سینمایی فلورا سام با عنوان “نیمکت” مشغول به کار شده است.

شریفی نیا که اخیرا “رسوایی2” را روی پرده داشت، یک فیلم تجاری با مایه های فانتزی به نام “آس و پاس” به کارگردانی آرش معیریان از محصولات پویافیلم و یک فیلم حادثه ای به نام “ثبت با سند برابر است” به کارگردانی بهمن گودرزی را به عنوان بازیگر آماده اکران دارد.