1

شرط خاص میترا حجار برای بازی در نقش “قطام”!+عکس

سینماژورنال: میترا حجار بازیگر زن سینمای ایران که به تازگی فیلم کم فروش “دلتنگیهای عاشقانه” را روی پرده داشت بنا بود در نمایش “ترور” به کارگردانی حمیدرضا نعیمی ایفای نقش کند.

به گزارش سینماژورنال با این حال این بازیگر به تازگی با نگارش یادداشتی بازی در این نمایش را به برآورده شدن یک شرط خاص موکول کرده است.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “مهر”  میترا حجار طی نامه ای به حمیدرضا نعیمی، سرپرست گروه تئاتر شایا از همکاری با این گروه کناره گیری کرد. حجار در نامه خود دلیل کناره گیری اش را ادامه کار گروه تئاتر شایا در تئاتر شهر عنوان و اعلام کرده است که در صورت تغییر سالن اجرا به همکاری خود با گروه ادامه خواهد داد.

ایفای نقش قطام در “ترور” منوط به تغییر سالن اجرا

میترا حجار در نمایش «ترور» قرار بود در نقش قطام ایفای نقش کند. داستان این نمایشنامه درباره ترور امام علی(ع) به دست ابن ملجم مرادی است که در میانه راه بین کشتن و نکشتن دچار تردید می‌شود.

نمایش «ترور» نوشته و کار حمیدرضا نعیمی، از نیمه آبان‌ماه در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «ترور» علاوه بر وفاداری به مستندات تاریخی، واقعه ضربت خوردن امام علی (ع) را با نگاهی نمایشی و از زاویه‌ای تازه به صحنه می‌برد.

به گزارش سینماژورنال به نظر میرسد شرط خاص میترا حجار برای تغییر محل برگزاری این نمایش به فروریختن پیشانی سالن اصلی تئاترشهر بازگردد.(اینجا را بخوانید)

ترور
میترا حجار در نمایی از تمرین “ترور”