1

سیدجمال ساداتیان هم پردیس‌دار شد⇔پردیسی در شرق تهران که متعلق است به صندوق ذخیره فرهنگیان!+عکس

سینماروزان: بعد از علی سرتیپی که با پردیسهای شکوفه و کورش قطب اکران پایتخت را شکل داد، مرتضی شایسته که مدیریت پردیسهای اریکه و ارگ تجریش را برعهده گرفته و منوچهر محمدی-تقی علیقلی زاده-احمدرضا درویش که پردیس مگامال را راه اندازی کرده‌اند، حالا سیدجمال ساداتیان هم در گفتگویی از راه اندازی پردیسی به نام مگاپارس در خیابان معلم تهران خبر داده است؛ پردیسی که ظرف 5 ماه آینده و تا قبل از جشنواره سی و ششم فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش سینماروزان مجتمع مگاپارس که مدیریت پردیس سینمایی اش را ساداتیان برعهده گرفته از پروژه های شرکت ساختمانی معلم وابسته به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است؛ همان صندوق ذخیره ای که در ماههای اخیر به واسطه بازداشت رییس هیأت مدیره اش به اتهام سوءاستفاده در کانون توجه قرار گرفت و حتی بازداشت محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» هم به همین صندوق گره خورد.
سیدجمال ساداتیان که برادرش جلال از نجات یافتگان حادثه انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360 است، با اعلام خبر پردیس داری به «فرهنگ نیوز» گفت: سابقه سالها تولید فیلم مرا به این نتیجه رساند که تا سالنهایی استاندارد برای سرویس دهی به مخاطبان وجود نداشته باشد حرف زدن از تولیدات باکیفیت بی معناست. باید به سمت توسعه سالن سازی و آن هم از نوع استانداردش در تمام کشور برویم.
ساداتیان ادامه داد: پردیس سینمایی مگاپارس با 8 سالن سینمایی و ظرفیت حدودا 2 هزار صندلی(دقیقا 1700 صندلی) اولین پردیس سینمایی شرق تهران است. بارها با مخاطبان سینمای ساکن در شرق تهران که برای تماشای فیلم مجبور بوده اند به مرکز یا غرب تهران بروند مواجه شدم که گلایه میکردند از نداشتن پردیس خوب در شرق و امیدوارم مگاپارس بتواند جای خالی پردیسهای خوب در شرق را پر کند.
شمای کلی مگاپارس
شمای کلی مگاپارس