1

سکوت کامل روسای نظارتی سینما، روسای خانه سینما و روسای زیرمجموعه سینما دربرابر انتقادات مجلسیون علیه آثار سینمایی!⇐نباید گریست به حال چنین سینمایی؟؟/سینمایی که روسایش فقط شریک سورچرانی هستند!/بیچاره سینماگران نجیبی که چنین روسایی بر آن حاکمند!

سینماروزان/کیوان بهارلویی: اظهارات بیژن نوباوه نماینده مجلس درباره صدور مجوز نمایش برای سی فیلم مساله‌دار  به شدت پرسش‌برانگیز شده.

نوباوه مدتی کوتاه بعد از محمدتقی نقدعلی ‌که به انتقادات از اکران “شهر گربه‌ها” پرداخته بود به انتقاد از کیفیت برخی آثار سینمایی پرداخته و مدعی اعطای مجوز به بیش از سی فیلم مساله‌دار شده و گفته اگر این سی فیلم اکران شوند، وزیر به مجلس احضار خواهد شد.

این اظهارات انتقادی نه واکنشی از سوی مدیران نظارتی ارشاد داشته و نه هیچ کدام از مدیران زیرمجموعه سینما در مقام دفاع از سینما برآمده‌اند و  نه واکنشی از سوی تهیه‌کننده‌ای که مشاور رییس مجلس است به گوش رسیده.

البته که در دوره نظارتی جدید ارشاد هیچ مجوز نمایشی صادر نشده پس مدیران نظارتی دولت اعتدال باید پاسخگوی انتقادات باشند که از آنها هم صدایی مخابره نشده!

روسای خانه سینما هم که اساسا علاقه‌ای به هیچ واکنشی نداشته و ندارند و برای برخی از آنها برگزاری جشن‌ در الویت است و برای برخی دیگر اینکه مدام بدون ذکر نام ژست اعتراضی بگیرند ولی جرات انتشار یک توییت هم ندارند.

باید گریست به حال سینمایی که روسایش فقط شریک سورچرانی هستند و وقتی هجمه‌ای هرچند کوتاه از هر طرف روانه آن می‌شود، خود را به آن راهِ دیگر می‌زنند تا مبادا عمر مدیریتی‌شان کاسته شود! بیچاره سینماگران نجیبی که چنین روسایی بر آن حاکمند!