1

سه ماه دوندگی برای مجوز پگاه آهنگرانی؟!

سینماروزان: اگر حاکمیتی هستیم باید از مواهبی هم بهره‌مند شویم ولی مواهب چندانی اتفاق نمی‌افتد. من سه ماه باید بدوم که مجوز پگاه آهنگرانی را بگیرم که تصویر ایشان در تلویزیون پخش شود یا در تصاویر محیطی شهرداری و بیلبوردها پخش شود.

#محمود_بابایی تهیه‌کننده #بدون_قرار_قبلی که با پخش #تصویرشهر روی پرده است با بیان مطلب فوق به فرهیختگان گفت: در جشنواره بازی پگاه آهنگرانی دیده نمی‌شود، نه از نگاه من بلکه از نگاه مخاطبان و هنرمندان و منتقدان بازی ایشان قابل قبول بود ولی بعد جریانات آن‌چنینی اتفاق می‌افتد. حداقل توقع این است حمایت‌هایی انجام شود. در این فیلم در دوره بد اکران هستیم. کنار ما چه فیلم‌هایی اکران شده‌اند؟ فیلمی که کنار ما پخش می‌شود فیلم عزیزی برای من است ولی او ما را می‌خورد و ما او را می‌خوریم. این چه سیاستگذاری‌ای است؟

این تهیه کننده افزود: واقعیت این است برخلاف آن چیزی که همه می‌شنوند که از این فیلم حمایت می‌شود، هیچ حمایتی نمی‌شود و در حد حرف باقی می‌ماند. الان همه دغدغه ما این است که فیلم این مدلی کار کردیم بتوانیم ریشه را نگه داریم، با اکران عمومی، با به سینما رفتن و کمکی به سینماداری و سالن‌داری کنیم و هم فیلم را بهتر بفروشیم. آن چیزی که الان فیلم ما فروخته است ریال به ریال توسط مردم خریداری شده است یعنی هیچ حمایتی نشده است. شاید برخی فکر کنند ما حمایت‌های این مدلی هم داشتیم و انگ این را به ما می‌زنند اما هیچ‌یک از اینها اتفاق نیفتاده است.

سه ماه دوندگی برای دریافت مجوز تیزر پگاه آهنگرانی!؟
سه ماه دوندگی برای دریافت مجوز تیزر پگاه آهنگرانی!؟