1

سه «دکتر» در میان سینمایی‌هایی که عزم مجلس کرده‌اند+عکس

سینماژورنال: در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم و فضای اجتماعی کشور هم کم و بیش متأثر از انتخابات است؛ از تلویزیون گرفته تا رسانه های کاغذی و سایبری مطالبی مرتبط با انتخابات دارند.

به گزارش سینماژورنال امسال در کنار آن دسته از سینماگرانی که به مانند همه انتخابات این سالها دنباله روی لیستهای سیاسی شده اند برخی سینماگران نیز خود آستین بالا زده اند و وارد گود انتخابات شده‌اند.

البته که این ورود شخصی به عرصه انتخابات شاید یک دلیلش این بوده که سینمای ایران در همه این سالها از طریق همراهی با کاندیداهای سیاسی نتوانسته چنان که باید مشکلات صنفی خود را حل کند.

 در میان سینماگرانی که کاندیدای انتخابات مجلس شده اند، هم بازیگر دیده می‌شود، هم مدیر تولید، هم کارگردان، هم تهیه کننده و هم مدیر سینمایی.

چهار کاندیدای سینمایی

محمود عزیزی، مهرداد فرید، علی قائم مقامی، حبیب ا.. کاسه ساز و ابراهیم داروغه زاده از جمله کاندیداهای سینمایی انتخابات مجلس هستند.

محمود عزیزی

محمود عزیزی بازیگری است که نقش خاطره انگیزش در “لیلی با من است” همچنان در یاد مخاطبان است.

علی قائم مقامی

علی قائم مقامی مدیر تولید آثاری چون “چ” و “به رنگ ارغوان” بوده است که امسال هم به عنوان تهیه کننده “کفشهایم کو” را در جشنواره فجر داشت.

حبیب ا.. کاسه ساز

حبیب ا.. کاسه ساز را بیشتر به عنوان تهیه کننده دو قسمت ابتدایی فیلمهای میلیاردی “اخراجیها” می شناسیم.

ابراهیم داروغه زاده

ابراهیم داروغه‌زاده هم از جمله مدیران سینمایی کشور است که مدیریت موسسه رسانه های تصویری و مدیرعاملی موسسسه تصویرشهر را برعهده داشته است.

سه دکتر و دو فوق لیسانس

از میان این 5 نفر، 3 نفر دکتر هستند!

محمود عزیزی دکترای تئاتر از فرانسه دارد، داروغه زاده دکترای پزشکی است و کاسه ساز هم دکترای هنر.

آن دو کاندیدای دیگر یعنی مهرداد فرید و علی قائم مقامی نیز مدرک کارشناسی ارشد دارند.

باید منتظر ماند و دید کدامیک از این 3 دکتر و آن 2 فوق لیسانس خواهد توانست به مجلس راه پیدا کند؟