1

«سه بیگانه» در آستانه اکران نوروزی؟⇐پخش کننده پاسخ داد

سینماروزان: کمدی-انتقادی «سه بیگانه» از جمله آثار اجتماعی با درونمایه طنز سالهای اخیر سینمای ایران است که بنا بود حدودا سه ماه قبل اکران شود.

به گزارش سینماروزان با این حال مهاجرت کارگردان آن به ترکیه و همکاری با یک شبکه ماهواره ای اکران فیلم را به تعویق انداخت تا حدود یک ماه پیش که مجوز اکران آن با تعامل دستگاه قضایی و تهیه کنندگان فراهم شد.

درونمایه طنز «سه بیگانه» این شانس را ایجاد میکند که این فیلم جزو آثار نوروزی سینماهای ایران باشد. حبیب اسماعیلی یکی از دو تهیه کننده فیلم که پخش فیلم را هم در شرکت پخش متبوعش رسانه فیلمسازان برعهده دارد درباره وضعیت اکران فیلم به سینماروزان گفت: درصدد هستیم که در اولین فرصت فیلم را اکران کنیم.

وی ادامه داد: از آنجا که قرارداد اکران این فیلم مدتها پیش در شورای صنفی نمایش بسته شده بود و ناخواسته جلویش را گرفتند در اکران الویت با این فیلم است و از آنجا که فیلم مشکلی برای اکران هم ندارد انتظارمان از شورای صنفی نمایش این است که همراهی کند تا فیلم در اولین فرصت روی پرده برود.

این پخش کننده باسابقه خاطرنشان ساخت: «سه بیگانه» از جمله کمدیهای سالیان اخیر است که کمدی موقعیت شکل گرفته در بطن کار درونمایه انتقادی دارد و تلاش شده در آن با زبان طنز به آسیب شناسی برخی معضلات اجتماعی پرداخته شود.

امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، حمید لولایی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری، شیوا خسرومهر، علی کاظمی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران «سه بیگانه» هستند.

«سه بیگانه» داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد…