1

تعبیر سناریست “محمد رسول ا..(ص)” و دستیار سابق بیضایی درباره بهنوش بختیاری⇐ او پر است از قابلیت بازیگری!!!

سینماژورنال: حمید امجد که بخش عمده ای از اشتهار هنری خود هم در سینما و هم در تئاتر را مدیون دستیاری بهرام بیضایی است در دولت دوم محمود احمدی نژاد یک کمدی به نام “آزمایشگاه” را ساخت که البته نه در جشنواره فجر و نه در اکران مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش سینماژورنال امجد بعد از “آزمایشگاه” به عنوان فیلمنامه نویس در تولید آثاری مانند “محمد رسول ا..(ص)” مجید مجیدی و “اینجا شهر دیگری است” احمدرضا گرشاسبی هم حضور داشت.

امجد به زودی نمایشی با عنوان “سه خواهر و دیگران”-که عنوان آن هم شاید گرته برداری از یکی از آثار بهرام بیضایی با عنوان “آهو طلحک سلندر و دیگران” باشد- را روی صحنه می برد؛

نکته اصلی این نمایش آن است که بهنوش بختیاری بازیگری که حتی در سینما هم اغلب جز تیپی خاص را ایفا نکرده، یکی از نقشهای اصلی این نمایش را بازی خواهد کرد؛ بازیگری که البته تعداد دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی‌اش فضایی خوب برای تبلیغات کالاهای مختلف را فراهم کرده است!

حمید امجد: بهنوش بختیاری پر از قابلیت بازیگری است!!!

حمید امجد در نشست آغاز نمایش “سه خواهر و دیگران” درباره چرایی استفاده از بختیاری بیان داشت: تمامي بازيگران نمايش از جمله بهنوش بختياري پُر از قابليت‌هاي بازيگري هستند.

وی ادامه داد: البته آشنايي من با خانم بختياري به كلاس‌هاي فلسفه مدرن بابك احمدي بازمي‌گردد و اين نيست كه من به جهت حضور ايشان در عرصه سينما، بخواهم از وي براي نمايش «سه خواهر و ديگران» دعوت كنم. او به من گفت كه مي‌خواهد در عرصه بازيگري تجربه‌هاي تازه كسب كرده و تلخ بازي كند بنابراين اشتباه محض است كه فرض كنيد من به خاطر گيشه به اين هنرمند پيشنهاد همكاري داده‌ام.

بهنوش بختیاری: از شدت خوشحالی سکته کردم

 بهنوش بختياري نیز درباره حضور در کنار امجد گفت: روزي كه به من براي بازي در اين نمايش تلفن شد، از شدت هيجان و خوشحالي سكته كردم زيرا با شناختي كه از اين مرد بزرگ داشتم، مي‌دانستم كه او هم هميشه به گيشه فكر نمي‌كند؛ كمااينكه اين متن به قدري زيبا و عميق است كه من را واداشت جور ديگري بازي كنم و مهارت‌هاي خودم را تقويت كنم.

وی ادامه داد: به هر ترتيب براي من بازي در تئاتر بسيار سخت بود اما خوشحالم كه در اين عرصه مشغول فراگيري هستم و خيلي از چيزها را ياد مي‌گيرم. من موجود بسيار خوش‌شانسي هستم كه اين‌ شانس به من رو كرده و در يك اثر حرفه‌اي حضور دارم كه در عرصه بازيگري مطالب بسياري را به من ياد مي‌دهد.