1

#سعید_خانی مدیر موسسه پخش #خانه‌فیلم اظهار داشت: امیدوارم تلویزیون شرایط پخش تیزر تمام فیلم‌های اکران نوروزی را فراهم کند!/باید اطلاع رسانی فراگیری درباره طرح شناورسازی قیمت بلیت صورت گیرد/مخاطبان بدون هیچ قضاوت سیاسی #غریب را تماشا کنند!

سینماروزان/کیوان بهارلویی: همزمان با اکران نوروزی فیلم غریب که زندگینامه شهید محمد بروجردی را محوریت داستان پردازی کرده، پخش‌کننده فیلم خواستار همراهی تلویزیون با اکران نوروزی و در عین حال تماشای غریب بی موضع‌گيري سیاسی شد.

#سعید_خانی مدیر موسسه پخش #خانه_فیلم که فیلم «غریب» را در اکران نوروزی دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: من فیلم غریب را در کنار برخی دیگر از فیلم‌ها در جشنواره فجر دیدم و به نظرم رسید از معدود فیلم‌هایی بود که در این دوره سالن‌های نمایش آن از تماشاگر پر می‌شد و بر این اساس می‌تواند در اکران عید نمایش موفقی داشته باشد.

او در پاسخ به اینکه پیش‌تر در خانه‌فیلم تجربه اکران فیلم‌های کمدی و اجتماعی را در همین مقطع داشته و چه پیش‌بینی‌ای از اکران یک فیلم جنگی-زندگینامه‌ای در نوروز دارد، ‌گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم که این فیلم درست و کامل اکران شود و امیدوارم که هم فیلم‌های کمدی خوب دیده شوند و هم «غریب» که یک فیلم زندگینامه‌ای-جنگی است در کنار فیلم‌های کمدی که قرار است روی پرده روند، خوب دیده شود.

وی ادامه داد: البته اعتقاد دارم «غریب» نسبت به فیلمهای جشنواره، فیلمی خوش ساخت است و اگرچه جزو آثار ارگانی است اما تا حد ممکن به مخاطب احترام می‌گذارد و قابلیت‌های سینمایی خوبی دارد. از این منظر می‌توان اکران خوبی برایش پیش‌بینی کرد.

خانی درباره اینکه با توجه به موضوع فیلم احتمالا دیگر دغدغه تبلیغات تلویزیونی نداشته باشد، بیان کرد: امیدوارم تلویزیون با همه فیلمها همراهی کند و شرایط پخش تیزر تمام فیلم‌های اکران نوروزی فراهم گردد و در عین حال امیدوارم تماشاگران هم بدون هیچ قضاوت سیاسی #غریب را تماشا کنند و صرفا از حیث یک محصول سینمایی بی‌طرف بدان بنگرند.

مدیر خانه‌فیلم درباره طرح شناورسازی قیمت بلیت و ارائه بلیت به قیمت‌های مختلف از ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان برای سال جدید گفت: به نظرم نرخ‌های جدید بلیت سینماها معقول است منتها باید اطلاع رسانی خوب و فراگیری درباره طرح شناورسازی قیمت بلیت صورت گیرد تا مردم از این شناور بودن قیمت بلیت‌ها مطلع شوند.

سعید خانی: مخاطبان غریب را بی قضاوت سیاسی ببینند
سعید خانی: مخاطبان غریب را بی قضاوت سیاسی ببینند