1

حضور سعید آقاخانی در “دارکوب”

سینماروزان: بهروز شعیبی کارگردانی که “سیانور” را آماده اکران دارد، قصد دارد سومین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان «دارکوب» به زودی جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماروزان به مانند “دهلیز” و “سیانور” دو فیلم قبلی شعیبی در “دارکوب” هم محمود رضوی به عنوان تهیه کننده حضور دارد و سعید آقاخانی که این روزها “اروند” را روی پرده دارد و به تازگی نیز بازی در “آباجان” را پشت سر گذاشته، در اولین همکاری خود با بهروز شعیبی قرار است در «دارکوب» به ایفای نقش بپردازد.

شعیبی در سومین تجربه سینمایی خود سراغ فضای تازه ای در سینمای اجتماعی رفته است. فیلمنامه «دارکوب» توسط حسن تراب نژاد و آزیتا ایرایی به نگارش در آمده است.

پیش از این تراب نژاد در مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» با شعیبی در مقام نویسنده همکاری داشته است. آزیتا ایرایی نیز نویسنده فیلمنامه «خانه ای در خیابان چهل و یکم» به تهیه کنندگی محمود رضوی است که البته هنوز اکران نشده است و در جشنواره سال قبل هم چنان که باید توجه مخاطبان را جلب نکرد.

تاکنون حضور محمدرضا جهان پناه به عنوان مدیر فیلمبرداری و آیدین ظریف طراح صحنه و لباس در «دارکوب» قطعی شده است و به زودی بازیگران و دیگر عوامل معرفی می شوند.