1

سریال امنیتی #تمام_رخ؛ پرمخاطب‌تر از کمدی‌های روتین و تاریخی‌طورهای شهرزادمآب!؟

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: در حالی که در هفته‌های اخير سازمان در رویه ای عجیب از انتشار نتیجه نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره میزان مخاطبان آثار پرهیز می کند، خبرهایی در گوشی درباره میزان مخاطبان سریال ها به گوش می رسد.

در تازه ترین مورد، شنیده می شود که میزان مخاطبان سریال امنیتی «تمام رخ» پس از بیست قسمت از 35 درصد گذشته است. پخش این سریال از سوم دی ماه در شبکه سه شروع شد و حالا 21 قسمت از آن روی آنتن شبکه سه رفته است.

براساس شنیده ها #سریال_تمام_رخ پس از هشت قسمت صاحب ۲۶ درصد مخاطب شد و به مرور میزان بیننده های آن افزایش یافت و حالا به ۳۵ درصد مخاطب رسیده است؛ درصدی بالاتر از سریالهای کمدی روتین و تاریخی‌طورهای شهرزادمآب که آنتن را مشغول کرده‌اند.

آخرین نظرسنجی رسمی صدا و سیما درباره سریال ها مربوط به ماه رمضان بود که «خوشنام» از شبکه یک ۸ .۳۲ درصد، «نجلا ۲» از شبکه سه  ۱. ۳۲ درصد، «از سرنوشت ۴» از شبکه دو ۲. ۲۶ درصد و « مسافران شهر» از شبکه پنج ۴. ۳ درصد بیننده داشتند.

با این حساب، اگر شنیده‌های مرتبط با آمار مخاطبان «تمام رخ» را ملاک قرار دهیم می‌توان گفت این سريال امنیتی صاحب رکوردی منحصر بفرد شده است و نشان از آن دارد که همچنان عنصر تجربه در سریال سازی به کار می‌آید. کارگردان و تهیه‌کننده این سریال در سال‌های اخیر در تولید سریال برای تلویزیون تجربه های مختلفی داشته‌اند که عامل حفظ سطحی میانه از استانداردها شده.

سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی ساخته شده است. رحیم نوروزی، آرش آصفی، مهدی سلوکی، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق‌گویا، سوتلانا سوپیلنیاک (بازیگر اوکراینی)، بهزاد خداویسی، علیرام نورایی، مهدیه نساج، مهوش وقاری، سپیده مرادی، مانی رحمانی، سولماز حصاری، وحید نفر و کاظم هژیرآزاد در این سریال بازی کرده اند.

سریال امنیتی تمام رخ؛ پرمخاطب تر از سریالهای کمدی روتین و تاریخی طوری های شهرزادمآب
سریال امنیتی تمام رخ؛ پرمخاطب تر از سریالهای کمدی روتین و تاریخی طوری های شهرزادمآب