1

سریال‌سازی سازمان ارزشی اوج با عنوان عاریه‌ای یک فیلم روی پرده!+عکس

سینماروزان: در حالی که درام تاریخی-موزیکال «آشوب» روی پرده سینماهاست و بناست مینی سریال آن هم بعد از پایان اکران به شبکه خانگی عرضه شود سازمان هنری-رسانه ای اوج تولید سریالی را در دستور کار قرار داده با نام «آشوب».

به گزارش سینماروزان باز اگر نسخه سریالی «آشوب» برای ارائه به شبکه خانگی آماده نبود به مانند موردی که برای فیلم «نفس» و سریال «نفس» پیش آمد می شد وجه افتراقی قائل شد میان مدیوم عرضه محصولات اما «آشوب» علاوه بر فیلم سینمایی نام یک سریال است که پروانه نمایش خانگی آن هم صادر شده است و در این شرایط اینکه سریالی دیگر با همین نام در مسیر تولید است نوعی کج سلیقگی به شمار می‌رود.

سریال «آشوب»ی که سازمان اوج در مسیر تولید دارد محصولی دفاع مقدسی به شمار می‌رود که مهدی همایونفر تهیه کننده «اتوبوس شب» و «33 روز» آن را تولید میکند به کارگردانی امیر پوروزیری که برآمده از جشنواره عمار است و بیش از هر چیز به واسطه ساخت تله فیلمی به نام «روبه قبله» در مذمت ماهواره، نزد عماریون شناخته شده است.

عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج و شیوا ابراهیمی هم بازیگران این سریال هستند.

گستره وسیع زبان فارسی این شانس را ایجاد میکند که برای هر چه کم داشته باشیم برای انتخاب نام جهت فیلم و سریال محدودیت نداشته باشیم با این حال هرازگاه شاهدیم که با کمترین اختلاف زمانی یک نام برای دو محصول به کار می رود.

سریال «آشوب»ی که محصول اوج است
مالک سراج در نمایی از سریال «آشوب»ی که محصول اوج است