1

“سرقت مردان خاکستری” مترصد اولین فرصت برای اکران/لادن مستوفی پول دزدی را خرج حضور در یک فیلم کرد!/مدیر روابط عمومی “کافه ترانزیت” تهیه کننده کار است!!!

سینماژورنال: امیرشهاب رضویان کارگردانی که این روزها “استراحت مطلق” را به عنوان بازیگر روی پرده دارد بیشتر از یک هفته است کار فیلمبرداری ششمین فیلمش “سرقت مردان خاکستری” را به پایان رسانده و این روزها هم تدوین فیلم توسط فرزاد هوتهم در حال انجام است.

به گزارش سینماژورنال رضویان در تازه ترین فیلمش با بیانی طنزآلود که ویژگی شخصیتی خودش هم هست به روایت داستان آزادی دو دزد از زندان و تلاششان برای بازپس گیری ماحصل آخرین دزدیشان از یک زن می پردازد؛ زنی که گویا با یکی از این دزدها هم رابطه عاطفی دارد.

نقش جالب لادن مستوفی

مهدی هاشمی و فرهاد آئیش نقشهای اصلی مرد را ایفا میکنند و لادن مستوفی بازیگری که به جز همکاری با همسرش شهرام اسدی کمتر تن به بازیگری در آثار کارگردانان دیگر می دهد نیز نقش زن اصلی ماجرا را ایفا کرده است.

مستوفی ایفاگر نقش زنی است که پول امانتی دو سارق مرکزی فیلم را خرج گرفتن نقش در یک فیلم می کند و همین میشود که با بازگشت دزدان او نیز وارد ماجرایی تازه می شود.

لوون هفتوان، امیرحسین رستمی و اردشیر کاظمی دیگر بازیگران فیلم هستند و بخشهایی از فیلم نیز در پردیس سینمایی کوروش که مدیریتش برعهده رضویان است انجام شده است.

سرقت مردان خاکستری

لادن مستوفی و مهدی هاشمی در نمایی رویایی از “سرقت مردان خاکستری”

تلاش برای اکران فیلم در اولین فرصت

از آنجا که تدوین و صداگذاری فیلم طوری پیش می رود که نهایتا نسخه نهایی فیلم تا اواسط اردیبهشت ماه آماده باشد رضویان مترصد آن است که فیلم را در اولین فرصت مناسب روی پرده بفرستد.

رضویان که نویسندگی سناریوی “سرقت دزدان خاکستری” را با همکاری تهمینه بهرام علیان و سیدمحسن نبوی براساس ایده ای از علیرضا محمودی انجام داده است، رایزنیهایی را نیز با یکی دو پخش کننده انجام داده تا بتواند فیلمش را که بواسطه لحن کمدی می تواند بفروش هم باشد در موعدی مناسب روی پرده بفرستد.

مدیر روابط عمومی “کافه ترانزیت” تهیه کننده کار است!

به گزارش سینماژورنال تهیه کنندگی “سرقت مردان خاکستری” را ناهید دل آگاه برعهده داشته است که پیشتر تجربه تهیه برنامه هایی چون “یک فیلم یک تجربه” را در رسانه ملی داشته است.

جالب است که دل آگاه سالها پیش از این و در اوایل دهه هشتاد مدیر روابط عمومی “کافه ترانزیت” ساخته تحسین شده کامبوزیا پرتوی بوده است.

تهیه کننده “کافه ترانزیت” یک سرمایه دار ایرانی مقیم ایالات متحده به نام بهروز هاشمیان بود؛ چهره ای که نسبتی خانوادگی هم با وحید هاشمیان داشت و در آن سالها به جز تهیه “کافه ترانزیت” به عنوان سرمایه گذار نوآر “سگ کشی” بهرام بیضایی هم حضور داشت.

اینکه مدیر روابط عمومی “کافه ترانزیت” حالا تهیه کننده سینما شده نشان دهنده این است که سینمای ایران در هر چه مشکل داشته باشد در پرورش تهیه کننده بی مشکل است!