1

سحر صباغ‌سرشت بیان کرد: از همکارانم می‌خواهم با افرادی که به واسطه رانت وارد سینما شده‌اند، همکاری نکنند!!⇔نکته: صباغ‌سرشت هموست که اولین تجربه تهیه‌کنندگیش با همراهی آقازاده عارف-مدعی دارا بودن ژن خوب- رقم خورد!!/پرسش: آیا همکاری با آقازاده عارف این بانو را به دیدگاه اخیر رسانده؟

سینماروزان: سحر صباغ سرشت یا همان «جیران» سریال «روزگار جوانی» سه سال پیش با همراهی حمیدرضا آقازاده محمدرضا عارف فیلمی به نام «فصل نرگس» را تهیه کرد؛ فیلمی که به جز همراهی آقازاده عارف، تسهیلات 450 میلیونی فارابی را هم داشت ولی همه فروشش در اکران رسمی به 300میلیون هم نرسید!!

آقازاده عارف هموست که در یک گفتگوی تصویری مدعی دارا بودن «ژن خوب» شد و به این واسطه کلی هم حرف و حدیث موجب شد اما جالب است که حالا شریک عارف در تولید «فصل نرگس» در گفتگو با روزنامه «جوان» از همکارانش تقاضا کرده است که با افراد برخوردار از رانت، همکاری نکنند. آیا همکاری با آقازاده مدعی ژن خوب این بانوی سینما را به دیدگاه تازه اش مبنی بر پرهیز از همکاری با افراد دارای رانت رهنمون ساخته است؟؟

سحر صباغ‌سرشت درباره حضور افراد بی‌ربطی که به واسطه پول وارد سینما شده اند می‌گوید: برخی از این افراد که معلوم نیست با کدامین واسطه و زد و بندی توانسته‌اند به سینمای حرفه‌ای ورود پیدا کنند و یک‌شبه مثلاً به عنوان کارگردان مطرح شده‌اند مدعی هم هستند و خودشان را همه‌کاره سینما می‌دانند. من شخصاً چند وقت قبل با یکی از همین افراد برخورد کردم که یک فیلم با پولی مشکوک ساخته بود و حالا سراغ تهیه‌کننده‌ای حرفه‌ای برای تولید فیلم دومش می‌گشت! او به من گفت: من پول دارم فقط از شما می‌خواهم تهیه‌کننده‌ام بشوی! من شخصاً وقتی رفتار غیرحرفه‌ای و به دور از ادب این فرد را دیدم حاضر به ادامه همکلامی با وی هم نشدم. من نمی‌دانم چرا به یک‌باره وضعیت سینمای کشورمان این چنین بی‌در و پیکر شده که هر شخصی بیاید و در سینما مدعی باشد! من شخصاً از همکاران تهیه‌کننده‌ام توقع دارم که در برخورد با این قبیل افراد تخصص و دانش و جایگاه‌شان را در نظر بگیرند و هیچ‌گونه همکاری با این قبیل افراد که یک‌شبه به واسطه رانت و زد و بند وارد سینما شده‌اند نکنند و اجازه جولان دادن در سینما ندهند.