1

سانسور بازیگران زن در تیزر یک فیلم کودک⇐ کارگردان #والدین_امانتی مطرح کرد!

سینماروزان: حسین قناعت کارگردان فیلم کودک #والدین_امانتی که با پخش #رسانه_فیلمسازان روی پرده است، از سانسور بازیگران زن در تیزر تلویزیونی فیلم خبر داد.

حسین قناعت با گلایه از عدم حمایت تلویزیون از آثار خانوادگی به خبرگزاری مهر گفت: دو هفته از اکران فیلم گذشت و سر آخر هم آنونسی از تلویزیون پخش شده که بازیگران خانم تقریباً به‌طور کامل از آن حذف شدند!

قناعت اظهار داشت: تبلیغات خوب برای یک فیلم نیاز به هزینه خوب دارد. ما از چند هفته پیش تیزرهای فیلم خود را به شورای صداوسیما ارائه کردیم و دو روز منتظر ماندیم تا مسئول مرتبط با این بخش بیاید و فیلم را ببیند! بعد از دو روز که این خانم بازبین آمد و تیزر را دید، اصلاحاتی به تیزر وارد کردند که علاوه‌بر اصلاحات ارشاد بود. ما این اصلاحات را هم اعمال کردیم.

وی ادامه داد: روزی که برای پخش تیزرهای فیلم از تلویزیون اقدام کردیم، هنوز اکران‌مان آغاز نشده بود اما ۷ روز از اکران فیلم گذشت تا این تیزر بازبینی شود! بعد از اعمال اصلاحات مجدد، در چند نوبت که مراجعه کردیم، باز هم مسئول مربوطه حضور نداشت تا اینکه مجدد تیزر را دیدند و این بار به پوشش یکی دیگر از بازیگران خانم ایراد گرفتند! سوال ما هم این بود مگر در نوبت اول پوشش این بازیگر را ندیده بودید؟ خلاصه اینکه تا زمانی که موفق شدیم مجوز پخش تیزر را بگیریم، دو هفته از اکران فیلم گذشت و سر آخر هم آنونسی از تلویزیون پخش شد که بازیگران خانم تقریباً به‌طور کامل از آن حذف شدند!

قناعت تاکید کرد: واقعیت این است که فصل طلایی فروش فیلم و فرصت جذب مخاطب، همان یکی دو هفته اول اکران است که متأسفانه ما در این مقطع هیچ آنونسی در تلویزیون نداشتیم. از آنجایی هم که ما بودجه آن‌چنانی نداریم و به هیچ نهادی هم وابسته نیستیم، بیلبوردی هم در اختیار نداشتیم.

سانسور بازیگران زن در تیزر تلویزیونی فیلم والدین امانتی/حسین قناعت مطرح کرد
سانسور بازیگران زن در تیزر تلویزیونی فیلم والدین امانتی/حسین قناعت مطرح کرد