1

“سالوادور…” همچنان چند برابر کف فروش مخاطب دارد/تخصیص سانسهای فوق‌العاده برای فیلم در سینماهای مختلف

 سینماژورنال: اقبال مخاطبان به کمدی “من سالوادور نیستم” با بازی رضا عطاران همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال فروش این فیلم همچنان چند برابر کف فروش است و در شرایطی که شورای صنفی نمایش در تصمیمی نه چندان معقول به حال رونق سینماها تصمیم گرفته به اکران این فیلم ظرف روزهای آینده پایان دهد اما مخاطبان همچنان “سالوادور…” را در زمره آثار پرمخاطب خود قرار داده اند.

روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه هم همچنان “سالوادور…” است که باعث رونق سینماها شده است و اقبال مخاطبان به آن در اغلب سینماهای پایتخت به تخصیص سانس فوق العاده برای آن منجر شده است.

در یک مورد پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه تقریبا تمامی پردیسها و مجموعه های سینمایی از آزادی گرفته تا کوروش و ملت و ایران و زندگی نه تنها سانسهای عادی خود را به صورت فول سانس به نمایش “سالوادور…” اختصاص داده اند که سانسهای فوق العاده نیمه شب به بعد را هم برای فیلم ایجاد کرده اند.

سینماداران در انتظار تصمیم شورای نمایش

به نظر می رسد با این استقبال که سودش بیش از همه به حال سینمادارانی است که همه این ماهها از نبود فیلمهای پرمخاطب گلایه داشته اند، شورای صنفی نمایش باید برای امتداد اکران این فیلم فکری کند بخصوص با درنظر گرفتن این واقعیت که آثاری که برای اکران دوم نوروز درنظر گرفته شده اند هیچ کدام رقیب شاخص و بفروشی برای “سالوادور…” نیستند.