1

سالار عقیلی به‌دنبال راه‌اندازی استیج!!؟

سینماروزان/سحر طاعتی: اقبال به راه‌اندازی مسابقات استعدادیابی بعد از استیج ماهواره‌ای افزایش‌ یافته و بسیاری را به صرافت راه‌اندازی نسخه‌های داخلی استیج نموده است.

سالار عقیلی ازجمله خوانندگانی است که برنامه‌ای برای راه‌اندازی استعدادیابی دارد. عقیلی به همشهری گفت: اگر من خواننده به جایی رسیده‌ام به واسطه محبت مردم بوده پس وظیفه خودم می‌دانم که دست چهار جوان دیگر را هم بگیرم. من خودم در تلاشم با طرح و راه‌اندازی یک برنامه به معرفی جوان‌های بااستعداد بپردازم تا شاید اتفاقات خوبی در زمینه موسیقی بیفتد.

عقیلی ادامه داد: میخواهم حرکتی حمایتی برای معرفی خوانندگان جوان راه‌اندازی کنم که بیایند و اجرا کنند چون به هرحال این کار برای موسیقی کشور مفید است. یک قدم مثبت است معرفی آنها که شایستگی دارند و میتوانند بخوانند.

خواننده “معمای شاه” افزود: به هر حال جوانها هم حق دارند و نمیشود گفت هر که می‌خواهد ساز بزند باید سن و سال داشته باشد و یا هر کس که میخواهد خوانندگی کند باید سنی ازش گذشته باشد تا بتواند روی صحنه بیاید. البته سرمایه‌گذاری روی جوانان به معنای نادیده گرفتن پیشکسوتها نیست بلکه با احترام به پیشکسوتها از حضور جوانان استفاده میگردد.