1

ساعاتی بعد از گزارش سینماژورنال⇐روابط عمومی “یتیم‌خانه ایران” از حذف کاراکتر بازیگر GEM به‌دلیل زمان بالای فیلم خبر داد

سینماژورنال:  ساعاتی قبل سینماژورنال گزارشی درباره مهاجرت بهارک صالح‌نیا بازیگر زن ایران به ترکیه و همکاری با جم منتشر کرده بود و البته در مرور سوابق این بازیگر هم به حضورش در پروژه پرهزینه “یتیم‌خانه ایران” اشاره شده بود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال انتشار این گزارش سبب ساز آن شد که علی طادی مدیر روابط عمومی “یتیم‌خانه ایران” در تماس با سینماژورنال با بیان اینکه این بازیگر زن از ابتدا هم یکی از نقشهای حاشیه‌ای را بازی کرده، از حذف نقش وی در نسخه نهایی فیلم سخن گوید.

نقش ایشان از ابتدا هم فرعی بود

مدیر روابط عمومی “یتیم‌خانه ایران” با بیان اینکه از ابتدا هم ایشان یکی از کاراکترهای فرعی را ایفا می کرد به سینماژورنال گفت: نقشی که ایشان در فیلم بازی می‌کرد نقشی کاملا فرعی بود و جایگاه چندانی در داستان نداشت.

وی درباره چرایی ذکر نام این بازیگر در فهرست ده بازیگر اصلی کار بیان داشت: دلیل این امر آن است که ایشان علاقه زیادی به همکاری با این پروژه داشت و دوست داشت دیده شود و این شد که نام او هم در فهرست بازیگران آمد.

به دلیل بالا بودن زمان فیلم، نقش ایشان حذف شد

مدیر روابط عمومی “یتیم‌خانه ایران”با اشاره به اینکه کاراکتر بهارک صالح‌نیا در نسخه نهایی فیلم وجود ندارد به سینماژورنال اظهار داشت: به دلیل بالا بودن زمان فیلم نقش ایشان در تدوین از فیلم حذف شده است.

وی خاطرنشان ساخت: نام ایشان در تدوین نهایی از اثر حذف شده و اگر هم در برخی رسانه‌ها هنوز نام او در فهرست بازیگران دیده می‌شود به دلیل به‌روز نکردن فهرست است وگرنه ایشان در نسخه نهایی حضور ندارد.