1

سازندگان «۵۰ کیلو آلبالو» با کمدی «خوک» به دنبال اکران نوروز ۹۷؟!⇐حسن معجونی گزینه اصلی ایفای کاراکتر محوری

سینماروزان: مانی حقیقی کارگردانی که سال گذشته دو فیلم “50 کیلو آلبالو” و “اژدها وارد میشود” را روی پرده داشت قصد ساخت یک کمدی تازه را دارد.

این کمدی “خوک” نام دارد که فیلمنامه اش برای دریافت پروانه ساخت ارائه شده و محمد شایسته از جمله گزینه های تهیه کنندگی آن است.

مانی حقیقی-محمد شایسته پیشتر در تولید کمدی پرحاشیه “50 کیلو آلبالو” هم در کنار یکدیگر بودند.

“خوک” یک کمدی موقعیت است و برخلاف “50 کیلو آلبالو” که بازیگرانی متنوع داشت با دو بازیگر محوری مرد و زن پیش میرود.

شنیده شده حسن معجونی بازیگر تئاتر که در سالهای اخیر تجربیات تلویزیونی و سینمایی هم داشته بناست نقش اصلی “خوک” را بازی کند. معجونی دو سال قبل کمدی “پاداش” را روی پرده داشت که در جلب مخاطب موفق نبود.

سحر زکریا بازیگر طنزهای تلویزیونی هم از جمله گزینه های ایفای نفش اصلی زن است.

مانی حقیقی در انتظار دریافت پروانه ساخت است تا هرچه زودتر فیلمش را کلید بزند. پیشتر و در زمان حضور حبیب ایل بیگی در اداره نظارت از صدور پروانه ساخت برای زوج تهیه کننده-کارگردانی که یک فیلم مشکل دار داشتند ممانعت به عمل میآمد.

با توجه به حواشی گریبانگیر “50 کیلو آلبالو” مشخص نیست که بر سر صدور پروانه ساخت “خوک” با حضور مانی حقیقی-محمد شایسته هم مشکل پیش آید یا خیر.

هرچند اگر مشکلی هم باشد و با تهیه کنندگی محمد شایسته موافقت نشود با معرفی یکی دیگر از برادران شایسته به عنوان تهیه کننده یا حتی تهیه کنندگی شخص مانی حقیقی این مساله قابل حل است.

شاید هم با حضور ابراهیم داروغه زاده در رأس اداره نظارت دیگر آن قاعده دوران ایل بیگی هم منسوخ شده باشد و تهیه کننده و کارگردانی که یک فیلم بلاتکلیف دارند مجددا بتوانند پروانه ساخت دریافت کنند.