1

بعد از حمایت از رقیب روحانی در انتخابات⇐سازنده «دادشاه» به سراغ پروژه گران «بادهای پول‌آور» رفت

سینماروزان: حبیب کاوش کارگردانی که به جز سخنگویی شورای صنفی نمایش در دولت دوم احمدی نژاد بخاطر فیلم دهه شصتی «دادشاه» شناخته میشود قصد تولید فیلمی به نام «بادهای پول آور» را دارد.

به گزارش سینماروزان حبیب کاوش که آخرین فیلمش «محفل ایکس» را بیش از یک دهه قبل ساخته است و در این سالها همواره برای تولید آثار تازه اش مشکل سرمایه داشته است در حالی خبر از تولید فیلمی تازه داده که در انتخابات اخیر از ابراهیم رییسی رقیب حسن روحانی حمایت کرده بود و همین مسأله شاید شرایط حمایت برخی ارگانها و نهادها از پروژه وی را فراهم کند.

حبیب کاوش درباره تولید «بادهای پول آور» به «مهر» گفت: قصد دارم به زودی فیلم سینمایی «بادهای پول آور» را بسازم زیرا در جامعه امروز خیلی از افراد به ویژه جوانان تابوتِ روان آرزوهای خود شده اند و برای مثال اگر یک روز با غول چراغ جادو مواجه شوند یکی از آرزوهایشان رسیدن به پول برای برآورده کردن آرزوهایشان است.

وی افزود: ما برای این اثر درخواست پروانه ساخت داده ایم و در صورت کسب مجوز، پیش‌تولید «بادهای پول آور» را در شهریور ماه و فیلمبرداری را یک ماه بعد از آن در تهران آغاز می کنیم و بخش هایی از فیلم نیز در جنوب کشور روایت می شود.

کاوش بیان کرد: این مساله موضوع روز جامعه ما است البته تنها به کشور ما اختصاص ندارد بلکه در همه جای دنیا چنین موضوعی وجود دارد و هر روز که پیش می رویم جوانان بیشتر از آرزوهای خود بازمی مانند و همانطور که گفتم سینه آنها تابوت آرزوهایشان است.

این کارگردان اظهار کرد: فیلمنامه «بادهای پول آور» نوشته خودم است و در حال حاضر نیز مشغول مذاکره با سرمایه‌گذاران هستیم ضمن اینکه در نظر داریم از بازیگران حرفه ای و جدید برای ایفای نقش های این اثر استفاده کنیم. «بادهای پول آور» کارهای تصویری زیادی دارد و از این نظر پروژه گرانی خواهد بود.