1

اخوی رییس سازمان ارزشی اوج بعد از “تتلو” به سراغ ترانه‌سرای قمیشی رفت!!!

سینماژورنال: چندی قبل  “نصرتیوی” از زیرمجموعه‌های سازمان هنری-رسانه ای اوج که ریاست آن برعهده میثم محمدحسنی(اخوی رییس اوج) است از حضور “امیر تتلو” برای ساخت قطعاتی درباره انرژی هسته ای و شهدا استفاده کرد و همین باعث شد که وجهه ای مجاز به این خواننده رپ همواره غیرمجاز بدهد.

به گزارش سینماژورنال حالا میثم محمدحسنی که دبیر اصلی جشنواره ای با نام “مرگ بر آمریکا”ست قصد دارد از یغما گلرویی برای ترانه سرایی اختتامیه این جشنواره استفاده کند.

سازمان فضای مجازی سراج که از سازمانهای ارزشی به موازات اوج است، چند سالی است حامی جشنواره‌ای با نام “مرگ بر آمریکا” است؛ جشنواره‌ای که در حیطه های عکس، کاریکاتور، پوستر،  کلیپ، مستند و سرود و ترانه برگزار می شود.

در نشست خبری سومین دوره جایزه “مرگ بر آمریکا” میثم محمدحسنی دبیر اصلی جشنواره با بیان اینکه می خواهد مخاطبان را با خبری عجیب غافلگیر کند اظهار داشته است: چنانچه می‌‌دانید هر ساله یک ترانه همزمان با اختتامیه جشنواره منتشر می‌شده که در دو سال گذشته این ترانه‌ها متعلق به حامد زمانی بوده و آهنگهای مرگ بر آمریکایی که در ذهن‌ها خاطره‌ساز شد. امسال اما این اثر از «کاوه آفاق» خواننده سبک راک و شعر آن از «یغما گلرویی» ترانه‌سرای شناخته شده کشور خواهد بود.

⇓⇓⇓

واکنش “کیهان” به این اتفاق چیست؟

به گزارش سینماژورنال اینکه اخوی رییس سازمان ارزشی اوج سفارش ترانه اختتامیه خود را به ترانه‌سرایی داده است که به خاطر همکاری با خوانندگان خارج نشین نظیر سیاوش قمیشی، ابراهیم حامدی، حسن شماعی‌زاده و  شاهین نجفی مورد انتقاد رسانه های نزدیک به جریانات ارزشی بوده است به شدت غیرمنتظره است.

به هر حال یغما گلرویی همان کسی است که اظهارنظرات اینستاگرامی اش همواره با انتقاد رسانه های اصولگرا و از جمله روزنامه “کیهان” مواجه شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش “کیهان” به این اتفاق چه خواهد بود؟