1

«سازش» فرحبخش در انتظار پروانه نمایش⇐اکران در هفته‌های منتهی به انتخابات ۹۶؟

سینماروزان: پنجمین ساخته سینمایی حسین فرحبخش در مقام کارگردان با عنوان «سازش» که از حضور بهنوش بختیاری، سحر قریشی، رضا ناجی، یوسف تیموری، احمد ایراندوست و فرهاد اصلانی در نقشهای مختلف سود می برد و اثری با درونمایه مفرح است، در انتظار دریافت پروانه نمایش است و بلافاصله بعد از دریافت پروانه نمایش اکران خواهد شد.

به گزارش سینماروزان عبدا.. علیخانی شریک سالیان فرحبخش در موسسه «پویافیلم» و تهیه کننده «سازش» با اعلام این خبر به «مهر» گفته که فیلمش را در اولین فرصت بعد از نوروز روی پرده می فرستد چون حتی مقارن شدن اکران با انتخابات 96 هم نخواهد توانست بر فروش فیلم اثرگذار باشد.

علیخانی اظهار داشت: ما برای این اثر درخواست پروانه نمایش داده‌ایم اما هنوز موفق به کسب مجوز نمایش نشده ایم. پس از عید نوروز هرچه سریعتر «سازش» اکران شود به نفع فیلم است و هرچه زمان اکران آن به عقب تر بیفتد خوب نیست، هرچند بعد از نوروز انتخاب ریاست جمهوری در پیش است اما فکر نمی کنم این موضوع آسیبی بزند.

علیخانی تأکید کرد: هیاهوی انتخابات یکی دو ماه بیشتر نیست و این موضوع روی رفتن مردم به سینما تاثیر نمی گذارد بنابراین این زمان برای نمایش آثار زمان بدی نیست.

به گزارش سینماروزان عنوان «سازش» یادآور یکی از آثار دهه پنجاهی محمد متوسلانی کارگردان-بازیگر قدیمی سینمای ایران است؛ فیلمی با محوریت بهروز وثوقی که بعدها خط کلی داستان آن در «آقای هفت رنگ» از محصولات پویافیلم بازنشر شد و البته با حضور رضا عطاران در نقش اصلی.