1

زنده کردن نقل قول حاشیه‌ساز سلحشور در مراسم تشییع وی

سینماژورنال: سردار سعید قاسمی در حاشیه مراسم تشییع فرج ا.. سلحشور بار دیگر به زنده کردن نقل قولی منسوب به این کارگردان پرداخت.

به گزارش سینماژورنال قاسمی گفت: تحلیل مرحوم سلحشور این بود که تفکر مافیای صدا و سیما، پرورش فاحشه در سینما  و باز کردن میدان برای آنها است.

وی ادامه داد: به دنبال این تحلیل، جامعه هالیودی داخلی و داعش داخلی در هنر، علیه او شوریدند و عده‌ای گفتند که منظور تو این است که همه ما فلان‌کاره هستیم. این موضوع در حالی است که وقتی از مردم سوال می‌کنیم، حاضر نیستند که فرزندانشان وارد دنیای بازیگری شوند.

اما اصل نقل قول سلحشور چه بود؟

سلحشور بعد از شنیده شدن شایعاتی درباره بازی آنجلینا جولی در یک فیلم ایرانی گفته بود:  هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمایی که فاحشه‌خانه است باید برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.

در آن زمان بسیاری به این اظهارنظر سلحشور شوریدند اما در ماههای اخیر داشته ایم بازیگران زنی را که در گفتگوهای کوتاه و بلند خود از روشهای غیراخلاقی جذب بازیگر در پروژه های مختلف به صراحت انتقاد کرده اند و جالب است آنها که در آن هنگام به سلحشور خرده گرفتند درباره صحبتهای این بازیگران کمترین واکنشی نشان نمی دهند!!!